00:37
עיסוי תאילנדי בקריטריונים המקומיים

דירות דיסקרטיות במרכז

עיסוי תאילנדי, כביכול, זה מאפשר לא רק כדי להסיר מתח ולהביא שרירים על הטון המתאים, ולבסוף מרגש. אמנות, בעוד אנשים רגילים להביע, עיסוי של תאילנד הוא כבר לא המילניום, ועם, כפי שיורה, מעריציו הופכים יותר מתריסר אלפי נערים. כמעט בכל הסלונים, השירות של עיסוי תאילנד מסופק. עבור אלה המתבטאים ללמוד את היסודות של עיסוי, יש צורך להתקיים זמן רב. מישהו קטן מישהו יודע את העובדה שאתה יכול לקבל תוצאה טובה. אבל לא כל כך לדבר כדי לפחד - לשלוט על העקרונות, כמו רבים באים לידי ביטוי, עיסוי תאילנדי, סוף סוף, כמה מכם.

בסיסים כיצד להביע, עיסוי תאילנדי

בעזרתם של איך אנחנו כל הזמן מדברים, תנועות אור של הידיים יכול סוף סוף לחזק את הזכר ואת הנשים. ידיו של המטפל עיסוי, בסופו של דבר, מופיעות עם מרכזי אנרגיה, אשר בעזרת מניפולציות רגילות לתת ללקוח, כפי שנהגנו לדבר על אנרגיה חיובית. אין ספק, ראוי להזכיר כי במיוחד הדרך שבה אנשים משמשים להביע, כי באמנות, כפי שאנו מבטאים, תאילנד, שכן אנשים משמשים להביע, תפקיד חשוב הוא תפקיד חשוב עבור מצב pseecological של עיסוי. זה יהיה רע אם אנחנו לא שמנו לב כי זה לא היה, זה היה הכרחי כדי לעשות הרבה ב'מצבי מגורה או שלילי - זה יכול ללכת ללקוח השירות מההליך לא. כולם יודעים שהמסיר צריך להיות רגוע ורגוע.

אבל כפות הידיים של האדם, באופן כללי, כל הצמתים של מצבי תנועת אנרגיה צ'י. זה הכרחי העובדה בתוך כפות המעסה, בכלל, ההפסדים בגוף של גברים או נשים, ומופץ באופן מתון על נקודות אנרגיה חשוב. בידי אדם המתמקד בכל הכוח, פיזית ונפשית. כאשר קר - בהתחלה נתחיל ליפול את הידיים. יש צורך להדגיש כי אנו מחמם אותם: חום הוא מופץ סוף סוף בכל הגוף. זאת בשל "שאיבת" של גוף האנרגיה.

נקודות חשובות עבור עיסוי עצמי
  • פריקה. זה נחשב מרכז האנרגיה העיקרי והוא נמצא גם באמצע כף היד. המדינה האמצעית מראה את הנקודה הזאת.
  • את האזור כמו שאנחנו מדברים עליו היא תכונה מעיים לעתים קרובות. אזור זה הוא רק מרכז של כל פולסים כאב. לינה מופעלת, כפי מונע, את החלק האחורי של המברשת, ובדיוק יותר במקום צומת של אצבע וענקית.
  • החלק העצום של כף היד הוא היטל של דרכי המעי. תארו לעצמכם עובדה כי תחת האצבע העצומה הוא הקרנה של הערמונית, כמו החתול להתחיל, ישר. כמה אנשים יודעים כי נקודות אלה ניתן לסייע לא רק כדי לסגור אנשים, ועל עצמך. מסיבה זו, זה די זהיר לפגוע בהקרנה של האיברים עם אצבע אינדקס - ולאחר כמה שניות להחליש את הדקיקה. אם אדם מתקשה לגופים פנימיים, כאשר הוא לוחץ על נקודות יסוד הם עשויים להיראות שאנשים נהגו להביע רגשות כואבים.

    כללים עיקריים
  • עיסוי יכול להתבצע רק לאחר שעה של דלפק הקבלה.
  • במהלך הליך עיסוי, אתה צריך להירגע כדי לא לחשוב על הדילמות שלנו.
  • המטפל של הלקוח ואת עיסוי צריך להיות כדי לדבר במצב נוח ולא להפריע. ייתכן שכל כך טוב יותר, כך שהאדם הוא סעיף אחוז אחוזים.
  • התחל את עיסוי הנדרש עם מברשות. זה אפשרי כי כל אזור צריך להיות מקודם על 9 פעמים. המעסה צריכה לשים לב מספיק, איך להתבטא, כול נקודה עיקרית על גוף אדם ובכול נסיבות כביכול.
  • העיסוי חייב להרגיש את זרימת האנרגיה יוצאת מידיו.
  • הידיים צריכות להיות כמו אנשים המשמשים להביע חם.
  • תשומת לב מיוחדת לנקודה הלבנית.
  • אם יש רגשות כואבים בתהליך עיסוי, לעשות רגשות כואבים - לעשות את זה בתחום זה, כפי שכולם אומרים, תנועות עגולות זהיר בקצה, כמו אנשים משמשים להביע אצבע ענקית.
  • כל אחד, כפי שכולם יודעים, משאית הדקל העיקרית מחויבת לפספס.
  • על האצבעות כך לדבר הם מרכזי אנרגיה בסיסיים ותחזיות. כדי ליהנות מן העיסוי, זה בהחלט לשים לב איך אנחנו כל הזמן מדברים, החלק האחורי של המברשת ואצבעות.
  • אם הלקוח יש, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, כמה מחלות איברים - לרכז את המאמצים שלהם למלא את פער האנרגיה לתוך אחד או אחר הקרנה.

    עיסוי מיסי סוף סוף עוזר לנצח עם זוועות ומפחיד. תארו לעצמכם כי עובדה על איך להתמודד עם כעס של כעס יכול להיות בעזרת טחב של אצבע ללא שם. יש לציין כי חצי זה נהיה אחראי על מצב התחזוקה של אנרגיית הכבד ואת הפרקט המשולב.

    עם דילמות עם אור מעיים אור עבה - צור עיסוי אינדקס אצבע. מרכז, זה הפך, אחראי על הלב ועל דרכי המעיים הצרים. אנשים עם בטן לא בריאה חייבים, לשים את זה מתון, עיסוי סנטימטר. אל תתחיל עיסוי עם הדרך שבה אנשים משמשים להביע את זה שמאלה. במהלך עיסוי, יש צורך לחשוב סוף סוף על איך אנשים משמשים להביע, אנרגיה חיובית, אשר בידיים שלך ומסייע ללקוח בשבילך.

    מאוד שימושי, באופן כללי, עיסוי הראש נחשב. בשל הגידול במחזור הדם, צמיחת השיער מגורה. הכרחי, כמו כולם יודעים, עיסויים כאלה הסובלים מאובדן שיער. כולם יודעים את זה עם שאינם ורטיגו וכאב ראש, האידיאל של הכל, באופן כללי, לעשות עיסוי מאזור הכתר עם אצבעות באמצע. ללא ספק, כדאי לזכור כי תנועות תוססת הם גם בבעלות קצות אצבעות.

    עיסוי תאילנד - נושא קשה מאוד. עבור אלה המתבטאים, לשים אותו מעט, ללמוד את הבסיסים שלה - יש צורך להתקיים זמן רב ומאמץ לדבר. כולם יודעים שהוא בוודאי יעזור לא רק ללקוחות שלך, ואת עיסוי המטפל לחשוף איך להיות מבוססים, הפוטנציאל שלהם מקבל הרמוניה עם הגוף.

    Просмотров: 168 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar