11:09
איך עושים סטריפטיז

בחלק זה, נדבר על איך להוריד את הבגדים בזמן ריקוד על זכר. שירותי ליווי בגבעתיים

זה אולי נשמע מטורף ואולי אפילו קצת מפחיד. אבל סטריפינג זה משהו שכל אחד צריך ללמוד בשלב מסוים בחייו. גברים צריכים לפחות לדעת את היסודות רק כדי שיוכלו להיות אחראים לכך ויקלו על כל המעורבים בתהליך. מדריך זה יראה לכם גישות שונות להורדת הבגדים מבלי להגיע למצב מביך שאף אחד מכם לא רוצה להתמודד איתה.

טכניקות אלו יכולות לעורר את השותף או שותפי הקהל שלך.

- בצע הפשטה אטית וחושנית, נעים בגדים על גופך כמו מוט חשפניות על במת מועדון חשפנות בסגנון סרטנים

- הסר את כל הבגדים שלך בבת אחת בצורה פרובוקטיבית כדי לייצר הלם ויראה כאחד

- יישר את כל הקמטים בבגדיך ואז זרוק אותם הצידה כאילו אתה זורק את הבגדים מגופו של מישהו אחר. אתה יכול גם להישען לקרקע כדי להרים בגדים, כך שזה עשוי להיראות כאילו אתה קורע את הבגדים מגופו של מישהו אחר

חלק זה נותן לך 6 שלבים שידריכו אותך כיצד לעשות חשפנות.

קשה לחשוב על הדייט המושלם, אבל זה לא אומר שזה בלתי אפשרי. באיזו תדירות אתה מוצא את עצמך אובד עצות לגבי מה ללבוש בדייטים? נסה לבחור תלבושת ולשים אחריה את סימן הקריאה שלך כשאתה גולש בעדכוני המדיה החברתית האהובים עליך של הבלוגרים. אתה עשוי להיות מופתע ממה שנותן לך השראה, והיי - אם כל השאר נכשל, זה תמיד נחמד לדעת את היסודות! להלן שישה שלבים שיעזרו לך להצליח בכל דייט:

-ביריות מגיעות בצבעים ובסגנונות רבים, אז אל תהסס לשחק את האביזר המועדף הזה כדי להשוויץ בחזקת פרס מבלי למשוך יותר מדי תשומת לב שירותי ליווי בקיסריה

אומנות טקסט של סטריפטיז או bump and grind היא סוג של מופע אירוטי, שבו המבצע מסיר בגדים למוזיקה - מזכיר התעמלות אומנותית. עם זאת, זה נעשה לעתים קרובות במסגרת יחסי גומלין חברתיים בטיפול קבוצתי או במופעי קברט עבור קהל של מבוגרים המייצגים עליזות קלילה ורצונות מסופקים לשבור טאבו בשלב הקודם.

בסרטון למעלה משנת 2007, ג'רי ספרינגר נותן הדרכה על How to Do Striptease עם קצת עזרה מאורחי החשפנית שלו ב- America's Got Talent. ניתן לצפות בסרטון המלא (http://www.youtube.com/watch?v=BAlrDWwTARk) בעזרת עזרה נוספת מ-Springer על איך אולי תרצה לעשות זאת נכון - ואחריו רצף של מגוון החשפנות שהוא נתן לאורך השנים לא נותן לנו יותר שליטה עצמית!

כעניין ניתן לבנות אנלוגיות באמצעות חיזוק כפול

Просмотров: 65 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar