03:42
איך, איך אנחנו בסדר אנחנו מדברים, מחסור חושי משפר את המין?

בחיי היומיום, אנחנו כל הזמן להשתמש ברשויות חוש. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי אנו לחקור שלטי חוצות קלוריט, הכללה בשיחה תוססת בטלפון, לגעת במטלית רכה וליהנות מארוחת בוקר.

עמידות סובייטית ואת הפגמים של מידע זרקו תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, הוא עצמה, יש צורך להשתיק על עובדה זו. רק לעתים נדירות למישהו יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.
נערות ליווי במרכז

שמועה, ראייה, טעם, כשרון ומגע לתת לנו רגשות שונים מכאב להנאה. באופן פרדוקסלי, אבל במהלך יחסי מין, רגע של מיזוג מוחלט עם השני, כמו בהתחלה להיות לידי ביטוי במחצית, אנשים נוטים את הרגשות האלה.

התוכן של המאמר

1 מה זה? 2 תשע דרכים לעשות את זה "טעים"

משחק הרגשה היא הדרך הטובה ביותר לשנות את העסק ולחקור את הגבולות שלך. אנו נציע תשעה טכנאים, כפי שכולם יודעים, מחסור חושי קרוב יותר.

מה זה?אני

ניסויים עם רשויות חוש הם כמו המשחק בעמותה. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי אין כללים חמורים כאן: עבור גירוי, אתה יכול לקשור את העיניים שלי עם תחבושת ולהדליק את המוסיקה, או סוף סוף לזרוק שותף ללא מגע, משחק עם שמיעה. טוב מאוד כדי להדגיש מה האפשרויות הן מספר עצום ובזה.

Sexologists ממליצים על תרגול זה לזוגות שאינם יכולים להגיע לאורגזמה ולהבנה מלאה במין. מניעת חושית, באופן כללי, נפתחת, כפי שאנו נפגשים איתך, אזורים ארוגניים חדשים על הגוף, גם הופכים לבדיקת אמון ספציפית, כאשר אנו נותנים לגוף שלנו בשליטה של ​​הפנטזיה של השותף.

9 דרכים לעשות את זה "טעים" 9

באינטרנט, הבדיקות העצומות נאספות, אבל נדון תשע טכניקות עיקריות. הפרקטיקות הבאות אינן דורשות הכנה מיוחדת, ורוב הפריטים להתגלמותם בקלות כדי לדבר בהם היפרמרקט הרגיל.

נרות

משחקים עם שעווה - קיפוח מועדף של קולנוע. ראוי לציין כי שעווה חמה של נר מתובל זורם דרך הגוף כבר נשמע מרגש. טיפות חמות סיבה לאיזון בין כאב והנאה, הוספת הערות של BDSM לחיי מין.

לרוב למשחק הבוער להוסיף תחבושת צפופה עבור העיניים. השותף המוביל יצטרך לנסות לא לשרוף את העור, גם לא, בסופו של דבר, לשכוח לקרוא עם החצי השני, כי הביטחון הוא משחק תפקיד יוצא דופן כאן. זה טוב מאוד להדגיש את מה sexologists מומלץ לבוא עם איך אנשים רגילים להביע, שלטים מותנים (להפסיק מילים) לפני תחילת ניסויים כאלה.

ההנעה והקלבנים

משחק עם סטירות על העור של הישן כמו העולם, אבל זה טכניקה זו הגורמת ניצוצות מן העיניים במהלך יחסי מין. לאחר מבודד עם איך אנחנו ייעוץ איתך, בפועל כואב, אתה יכול להשתמש בכף, אבל אנחנו גם מייעצים לך להסתכל על עור ומוצרי לטקס להביא אש. ההנעה או הלהבים המיועדים לריאות פאטרס, חזרה, החזה והישבן הרגיש.

Floogger, הידוע יותר כמו עגלה, עשוי בזמן הקצר ביותר כדי להביא אורגזמה. חילופי של חדה, ואחרי patters חלש, הוחלף, כפי שאנו מבטאים, עדין לגעת בעור האדום - אחד החסכויות האהובות ביותר. זוהי הזדמנות מצוינת לדעת מה אתה אוהב יותר. כל זה בבירור זה עדין או קשה?

גלגל חתונה

אל תפחדו, ההסתגלות הבאה אינה מזיקה, למרות המראה! יתר על כן, בחנויות מין, ההגה של Vartenberg הוא הכרחי מאוד. צעצוע Portable Snap-מבודדים עושה צעקות, כדי לשים את זה בעדינות, לרעוד בתוך טנדם עם תחבושת עיניים מנגינה נעימה באוזניות. רועד בגלל חוסר האפשרות של חיפוש או לשמוע פערים, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, על ידי תנועה חסרת משקל של הגלגל, קוק. אנחנו רגילים לקרוא, אזורים ארוגניים. ASMR בלוגרים לאכול, פנים, להתפורר סבון קצף ספוגים למען מיליוני דעות וצופים זה באמת אוהב! באופן טבעי, טכניקה זו טיפסה לתוך נישה ארוטית. במקום שאתה נרגש בלחישה, נשימה כבדה או סיגליות, רשרוש של סדינים - לא, בסופו של דבר, זה שווה כלום. ASMR מתורגל לעתים קרובות במהלך אוננות, נותן את ההזדמנות לפנטז.אנשים שאוהבים ASMR לעתים קרובות מתארחים רגשות להקשיב hyperalist, כאילו נשימה של הדובר למעשה להפיק את הצוואר.

שינויים בטמפרטורה

איך נוכל לשכוח את הטמפרטורות! טכניקה זו היא expathe אמיתי עבור פנטזיה, כי אתה יכול גם להשפיע על כל הגוף ועל אזורי בודדים. הכל ידוע מזמן כי צעצועי מין משמשים בפועל. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי הפקקים האחורי או דילדו של חומרים נוקשים הם מעט מחומם במים חמים או מנוגדו מקורר במקרר. זה טוב מאוד להדגיש את מה condyuk ו תנור גם ללכת.

לעולם אל תנקוט באמצעי שימור עם טמפרטורות עם טמפרטורות. בהחלט לא לשרוף שותף, לגעת צעצוע אל העור של פרק כף היד או טוויסט המרפק. אתה צריך גם סוף סוף לעשות עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, חפצים צוננים, כך סקס טוב הפך דלקת באזור ג 'יניטוליום.

אודיו ארוטי

אולי הכל, באופן כללי, יודע את הביטוי "נשים אהבה אוזניים"? אז למה לא, בסופו של דבר, לנסות את זה בפועל. זה טוב מאוד להקצות מה אודיו ארוטי גדל על אלפי חשבונות ופופולרי בעולם. לא עבור כל מי שהטכניקה הזאת יכולה לשמש לבד, שכן קול נחמד של הדובר יהיה לטבול איך ההיסטוריה המינית המעניינת ביותר היא, התעוררות פנטזיה. אודיו ארוטי צורכת מספר עצום של רגשות ומאפשר להיות גיבור של סרט מיוחד, שיש רק אוזניות בארסנל. מה עם הדומיננטי של אפור נוצרי בדרך לעבודה?

Asmr

גירוי שמיעה גם רעשנים על webpads לא השנה הראשונה. לבקשה, שותפים מחזקים את הלחץ, שוקלים כמה מטפלים, רגשות כאב, או להיפך, להביא בקושי, כמו רבים באים לידי ביטוי על ידי tack קליט.

לישראל אין חדות דעות קדומות, ואילו מדובר בכיבוש בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי הרסלם רק מלווים את השותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

הקפד, זה מניעה היא בלתי אפשרית ללא הרפיה מלאה שותף אמון. זה יכול להיות שכל המחשבות יתמקדו בחדות, כפי שחלק מאיתנו התרגלו לקרוא, את הקצוות של ההגה, ולא הרצון להשיג שיא חושני.גם סקסולוגים ממליצים, לשים את זה בעדינות, לחבר את הגלגל של Vartenberg ו Immobilization משחקים.

אתה יכול לחוות את זה, להפעיל את השביל הארוטי ברקע, כאשר אתה מאונן או לקיים יחסי מין, או ולא שאתה אוהב לחשוש הצבעה, לשאול את השותף שלך סוף סוף ללחוש על האוזן, כפי שאנו מבטאים, דברים מגונה.

אביזרים ארומטים

משחקים עם גלאים הם לא הכי הרבה מאיתנו לבד אומר כי הם פופולריים במין, כי אחרי שהם הרגישו רק על השובע. באמת, אבל ארוחת ערב רומנטית עם צלחת חדה או שמנת במיטה - גם אפשרות טובה. Sexologists ממליצים לכאורה לחבר את משחקי המזון עם כמה מאיתנו מתייעצים, נוגע עדין. גם בחנות המין כבר זמן רב מחכה לשעה שלהם, כפי שהיינו לקרוא, טעם חומרי סיכה, נחמד ריח שמנים וקונדומים.

ולמה שכולם שכחו על פרומונים? אפילו מקלות מיוחדים עם ריח מאסיבי בוער כמו שולחן בצד המיטה יהיה מספיק כדי להגדיר מצב רוח חדש.

אנחנו לא מייעצים לך לעשות את האוכל של החבר הנוסף במין, שכן ניסויים עם תכנית לימודים קשה על ידי נסיעה למרפאה, במקרה חוט עם גירוי, ובגרוע הגרוע עם פריט תקוע במקומות הלא נכונים.

עיניים

את התחבושת אבל העיניים למרות רעיון מכות, אבל נבדק. שום דבר לא רעד כמו המתנה ולא ידוע. חוסר הזדמנות להסתכל מאחורי פעולות של בן זוג יכול להזיע באופן משמעותי את העצב. כדי, כמו רבים באים לידי ביטוי, כדי לשים את זה בעדינות, רגשות אחרים משופרים: המגע הופך חם יותר, ואת הקול של החצי השני הוא סקסי יותר אטרקטיבי.

קליפים לפטמות

משלים חם תשעה כואבת קיפוח - משחק עם פטמות. אפילו מאשר גברת או בחור יתפלל שהחזה שלהם הוא מאה אחוז אינו רגיש - לא מאמין. לשים לב לעקרונות הפטמות? הם יכולים, בסופו של דבר, לחלות ולדמעות. הכל כבר מזמן ידוע כי חנויות מין ניתנות אפשרויות עבור קליפים עם רשתות שניתן גם להיות מקוטט על ידי שינוי הלחץ ואת רמת המתח.

על עושר זה במין לא נגמר, אבל רק מתחיל! נסו לשתף פעולה סוגים שונים של מניעת כדי למצוא את הדרך שלך ליהנות.

Просмотров: 127 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar