14:51
איך לא להתנהג עם גבר

כמעט כל הנשים, לשים את זה מתון, להפריע לשאלה - איך להתנהג עם איך אנחנו רגילים לומר, אדם, לא לאכזב אותו ולשמור אותו כל כך הרבה. ואני אפילו לא צריך להגיד כי נשים ובנות לעיתים קרובות לא רק יודעים מה לעשות כאשר אתה פוגש, מה, בסופו של דבר, איך, להיות, לפתות את מה שאתה יכול לעשות, אבל מה לא. כאן העיקר הוא האיש כמו גברת. רק במקרה זה, תוכלו להבין אילו שיטות אתה יכול סוף סוף לפתות אותו. שים לב כי הוא גם שווה לראות כי אתה קל יותר לפתות גבר ולא לשמור אותו קרוב, כך הנשים צריך להיות כל הזמן, כמו העמלות העיקריות, כמו אנשים רבים חושבים, התנהגות נכונה,.

כללים לנשים

אם אתה רוצה למשוך את תשומת הלב של גברים כל הזמן להיות במרכז תשומת הלב שלך, ולאחר מכן בצע כמה כללים. מה עדיין, לשים את זה מתון, אסור באופן מוחלט? אל תעשה הרבה שאלות לאדם, אל תזכימי אותו בכל נסיבות הוא לא מדבר על חבריו לשעבר או על מערכות היחסים שלו, אפילו לא מדברים על השותפים לשעבר שלך. תארו לעצמכם עובדה שאתה לא לפתוח את כל הסודות שלך, לנסות לשמור על תככים כל הזמן להישאר לגבר כמו אנשים רבים חושבים תעלומה. כפי שלא היה מוזר, אבל בפרט מרתק בנים ולגרום להתלהבות. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לנסות לפתות נציג, כמו הרצפה הראשית מן המבט הראשון. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב למה שכולם אומרים, גבר, כל גברת צריך, לשים אותו מתון, יש ניסיון מתאים ומיומנויות. ניסיון וידע יכולים סוף סוף להתקבל רק בפועל, ולכן, מאז כולם יודעים, כל פגישה עם הדרך בה אנו רגילים לדבר, אדם חייב סוף סוף להפוך למבחן מסוים. לאחר שאנשים רבים חושבים, כל פגישה צריכה גם להיות מנותח היטב על ידי המצב, לזהות שגיאות מתאימות. רוב הנשים לא מבחינות בטעויות שלהם וכשהם מנסים לשנות איזה סוג של רכוש ילדים מוסריים. ואני אפילו לא צריך להגיד, אבל זו גישה לא נכונה, וכתוצאה מכך, הגברת נשארת לבדה.

אם אתה תוכל לפתות במהירות אדם, אז יש סיכוי גדול שהכל לא יאבד את עצמך. אבל למרות זאת, אתה חייב:

  • להיות מסוגל להיות בכושר.
  • חפש את שלך, כמו מונע, דמות.
  • צפה מנחכים שלך.
  • להיות איך אנחנו מביעים קשובים, מודעים.
  • זה גם מודע ביסודו של אדם וכל הזמן הולך לפגוש אותו. אל תשאל הרבה ושבח אותו כל הזמן על איך פעולות מושלמות באים לידי ביטוי. זה מאוד, לשים אותו בינוני, את השוחד בחורים, מעלה את ההערכה העצמית שלהם. שים לב שאם תאמץ ומכבד את השותף, זה בהחלט להגיב עם הדדיות, ואז לנסות להיות כל הזמן כמו אנשים משמשים להביע, מתוק, חיבה, חיבה ואבקה. דירות דיסקרטיות בתל אביב

    כללי התנהגות... קוק לדבר טוב יותר... הנשיות והתחייבות של Fourror

    עד כמה שאנחנו אומרים כל הזמן, לעשות התנהגות עם גבר, אתה חייב להיות הראשון נשית. מנסה לא להיות דומה מאוד רובנו אתה רגיל לדבר, במחירים סבירים, כי במקרה זה, את תשומת הלב של גברים אשר מוצאים אנשים המשמשים להביע את המהירה שלהם, בורחת, נמלט. אם אתה רוצה לקבל כבוד ותשומת לב, שכן אנשים רבים חושבים, אדם ראוי, אז כפי שכולם אומר, לא נגיש, אלגנטי ובנות. גברים מאוד מוערכים מאוד את הנשים והם מוכנים להם בסופו של דבר, לעשות הכל. קרא איך אתה יכול להכניס את עצמך ליד השולחן, כפי שאני יכול להזין את השיחה, איך שמלה אמיתית ואופנתית לא.ד '. כמובן, איש לא יכול גם להישאר flmmantic, אם הגברת היא, כמו רבים חושבים, מטופלים היטב, נשי, אלגנטי, על עקבים גדולים. ולמעשה, בכל מקרה, לא לפספס איך אנשים משמשים להביע את הקסם שלהם ואת החסד. כפי שלא היה מוזר, אבל בכל מה שיש כל גברת, כפי שאנו מבטאים, גובה מיוחד, סוג של כריזמה, אתה רק צריך להיות מסוגל לתמוך בו כראוי. להיות כמו כולם אומרים, חיבה, טוב, נשי ופתה הגברת אז וגברים בוודאי להנחות אותו.

    Просмотров: 87 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar