03:41
איך להבין שהנערה רוצה סקס? אותות לפעולה בשבילך

אתה נמצא ביחסים חדשים בפעם הראשונה אתה רוצה לקיים יחסי מין, אבל לא יודע מתי עדיף לעשות? איזה הרגע יהיה מתאים להציע את הקרבה? איך להבין את זה הילדה רוצה סקס אם פגשת את הערב ולא אכפת לך לבלות לילה שלה?

התוכן של המאמר

1 מרכך 2 רמת הקשר הנוכחית 3 אינטימיות של נוגע 4 רצון להישאר לבד 5 הזמנה הביתה 6 לילה 7 לדבר על סקס 8 מחמאות 9 מיטה 10 שיחות מלוכלכות 11 מילים

לשים לב אליהם דברים אם אתה רוצה לדעת אם הילדה מעוניינת קרוב אליך. נערות ליווי בתל אביב

-

ילדה נוגעת בך יותר מהרגיל? לא להסתיר מה הנאה מביאה את הקשר הגופני שלה איתך? בעידוד מחייך כשאתה רואה אותה בחזרה, מבקש ממך לקחת ידה, מטפסת על הברכיים ומעמיקה את רוב הנשיקות? לחוץ קרוב יותר כאשר אתה רוקד? אולי זה יהיה במקרה נגיעה באברי המין שלך דרך בגדים? התנהגות זו פירושה לעתים קרובות כי הנערה מוכנה לעבור מנשיקות למשהו עוד.

רמת הקשר הנוכחית

כמה בנות חושבות סקס, תחילת יחסים, במיוחד אם מעולם לא נשק. אבל יש גם בנות שאינן זקוקות לאינטימיות רגשית מיוחדת או אמון שותף לקיים יחסי מין.

אתה יכול לשאול בנות כאשר ובאותו נסיבות זה נוח לקיים יחסי מין.

תוכנית איסוף מקצועית לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. אבל זה בדרך כלל לא צד אחד מוצק בעת עבודה.

זֶה לא יהיה הצעה ישירה לעשות את זה עכשיו, אז הילדה לא מרגיש לחץ. ואתה תדע למה לצפות.

אינטימיות של מגע 3

למידה איטית הגבולות של כמה רחוק ילדה מוכנה ללכת איתך. התחל עם תמים נדירים נוגעים לכתפיים, חזרה, ידיים. אחרי כמה זמן אתה יכול נסו לגעת בחלקים רגישים יותר של גופה: צוואר, בטן, כף רגל. האחרון אבל ללכת לגעת אינטימית, כגון כמו חזה זהיר ליטוף ושרמה דרך בגדים.

עצור אם אתה הסר כי הילדה נמנעת את המגע שלך. גם אתה לא צריך המשך כשהנערה מבקשת ממך באופן ישיר לעצור או לנסות לעצור חיבה לפי פעולה. יודע: אם הילדה לוקחת אותך ליד היד שיש לך לפני ליטפתי את גופה, היא רוצה שתפסיק.

אתה שעות נשיקות אגוז, אבל לא ללכת רחוק יותר? אולי הבחורה מחכה שתוכל להראות יוזמה. אבל זה יכול להיות כי היא לא מוכנה למין. לְנַסוֹת לגעת הנערה היא סקסית יותר מהרגיל. אם היא עוצרת המגע שלך, היא בטח לא רוצה ללכת למעשה מיני. תן לה יותר זמן.

הרצון להישאר לבד 4

שמעת לב בחורה מנסה להישאר איתך לבד? הנערה שאינה מוכנה למין מנסה הימנע מצבים אינטימיים מדי. אם הנערה לא תרגיש פחדן, כאשר אתה להירגע בחדר השינה רק יחד, וגם מחפש בודד מקומות שבהם אתה יכול לפגוש אולי היא מוכנה יותר.

דף הבית 5

לפני כן לא ביקרת בבית בבית, אבל עכשיו הבחורה הראשונה מזמינה אותך לעצמך? אולי, היא מתעניינת לבסוף במין. אם הנערה בוחר מקום עד כה לא רחוק מהדירה שלה, ואז מבקש ממך לבזבז אותו או פשוט ללכת בבית תחת כל תירוץ, יש סיכוי שהיא מתכוונת לעשות איתך סקס היום.

לילה 6

הנערה תמיד באה אתה עם שקית גדולה של דברים, אבל אף פעם לא נשאר בלילה? אולי היא רק מחכה להזמנה. אם הילדה שואלת (או מסכימה) לבלות את הלילה, ו גם נהנה בזמן שאתה מבלה במיטה אחת היא בוודאי רוצה משהו יותר מנשק. להירדם לפעמים עוד יותר אינטימי מאשר לקיים יחסי מין. אם אתה מבלה את הלילה יחד, ילדה עם גדול הסתברות כבר רוצה אינטימיות.

לדבר על sex7

בשיחות, הנערה כל לעתים קרובות יותר מעלה את הנושא של סקס? מחקרים מראים שאנחנו מדברים על אלה דברים שמשקפים או מפנטזים. אם הנערה מתרוצצת החברים שלך שהתחילו לאחרונה לישון אחד עם השני, או לנסות לדון איתך העדפות מיניות, אתה יכול להבין כי היא גם פתחה למין, או חושבת עליו הרבה ועומדת לקחת אותה פִּתָרוֹן.

תחבונים

לנתח את המחמאות, מי הבחורה עושה אותך. השווה "אתה לוקח את התספורת", "החולצה החדשה שלך כל כך יפה" עם מחמאות מסוג אחר: "יש לך לחץ מדהים", "הידיים שלך הם סקסיים מאוד". ילדה כזו רומזת שגופה מתברר.

אם ילדה אומרת לך מחמאות כאלה כאשר אתה נמצא בסביבה אינטימית, למשל, מנשק לבד, הסתברות גבוהה מאוד שהיא רוצה לעשות איתך מִין.

מיטה

אם התרחשה הנערה עשה מחמאות לא רק לך, אלא גם את המיטה שלך? אתה נותן לילדה בעצמך מזמינה לחדר שלך, והיא יושבת על המיטה והערות, מהו נוח ונעים.

זה נשמע בתמימות, אבל הנערה ביישנית במיוחד - יכולה לנסות לפלרטט איתך אופנה. אתה יכול להישאר בתגובה על ההערה, אבל לא להתגבר פרנק לא לבלבל בחורה.

שיחות מלוכלכות 10

הנערה כותבת לך הודעות ארוטיות? או מוביל "שיחות מלוכלכות" בפגישה? אבל אולי בטלפון? אולי היא רק מפלרטטת, אבל הסבירות היא היא מוכנה למין ורוצה לעשות את זה איתך.

שיחות מלוכלכות I מין יש צורות רבות, וכמה מהם לא מאוד פרנק. לדוגמה, הנערה יכולה לכתוב שהיא לבדה ורוצה להיות לידך עַכשָׁיו.

אסקרטים מאומנים לחלום לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. רק זה לא הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

זה אולי אומר שהיא עצובה ובודדה, ואולי ההזמנה לחילופי הודעות ארוטיות. הגדר כמה שאלות כדי לוודא, איזה בחורה יש מצב רוח, ואם הוא מוגדר בשובבות - ממשיך באומץ פרנק לפלרטט.

ממוזג ומלוכלך שיחות יכול להיות prelude חם. אם השיחה החמה שלך עוברת מוצלח, ילדה בוודאי רוצה לקיים יחסי מין בקרוב.

מילים 11

איך להבין איזה בחורה רוצה סקס? פעולותיה ומילים - אותות שיעזרו לכם להניח, בכל הנוגע לקרבה. אבל רק מאה אחוז הדרך ודא שהנערה מוכנה לפעולה מינית ורוצה אותו - זו שאלה ישירה.

גם אם פעולות או תגובות הגוף לתת לך שזה לא נגד הקרבה, זכור: אתה לא חייב להמשיך הלאה אם ​​היא אומרת "לא". כישלון אינו Coquetry, לא דרך של ילדה "למלא מחיר" או משהו אחר. אתה אתה יכול misinterpret את ההתנהגות של הנערה, אז אתה צריך להתמקד קודם כל על המילים שלה.

אותות אילו האמרה במאמר זה יעזור לך לא לפספס את הרגע שבו עדיף להציע את האינטימיות הנערה, כמו גם להשיג ביטחון. אבל אף אחד מהם לא יכול להבטיח כי הילדה רוצה סקס בעתיד הקרוב או עכשיו.

אם אתה רוצה כנראה גלה אם אתה רוצה לקיים יחסי מין, ואז לשאול אותה שאלה ישירה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כאשר נערה רוצה סקס, היא תחתוך את המרחק ביניכם. סביר להניח, היא תמיד החזיקה אותך במרחק של יד מוארכת, להישאר במתינות מסתורית, מסתורית ועצמאית. אבל כשהנערה נפתרת על המין הראשון עם שותף חדש, התנהגותה משתנה. זה הופך להיות יותר מכרז, חיבה, לעתים קרובות יותר יוזם מגע פיזי. כמה בנות יכול לקחת כל דבר בדרכים שלהם ולומר כי הגיע הזמן לתרגם את היחסים המטוס אופקי. בכל מקרה, אתה תרגיש את השינויים האלה - אישה תהיה הרבה יותר קרוב אליך מאשר בעבר.

Просмотров: 2474 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar