21:24
אנו מקדמים מיתוסים פופולריים על הצריכה

כאשר אדם הולך לשלוט מקצוע חדש, הוא מנסה באופן מרצון ללמוד על זה כמה שיותר. מאמרים מהאינטרנט, אנשים מהרשת או מכרים אמיתיים. עם זאת, לא לכל חוות דעת זה שווה להקשיב. צריך בקפידה לסנן מידע. הצריכה עטופה במיתוסים רבים, שקול את הפופולרי ביותר מהם.

מיתוס 1: הצריכה היא זנות תחת כיסוי

אותו דבר הוא גם מדבר על סטריפטיז, ועל ליווי, ועל עיסוי. אנשים אוהבים סקס לגוף בכל מקצוע שנוצרו בלעדית לבנות. רבים אפילו לא מנסים לחשוב לוגית. איך יכול הציבור יש שירותים אינטימיים אם תקשורת עם אורחים ליד השולחן בכלל הול. בנות לא הולכות עם גברים בכל חדרי VIP, ואפילו לא הולכים מעבר לשטח המוסד. מכאן אנו יכולים להסיק כי הזנות והצריכה אינם מצטלבים.

כמובן, זה לא להציל את הנערה מן הצורך בזהירות מאוד לבחור את המוסד לעבודה. אם אתה הולך לעבוד בחו"ל, אז במקום זאת

מועדון או בר ניתן להכות על ידי בוטינל תחת כיסוי, ועל תכונה זו מתובל יהיה מושפע רק על ידי עובדה. אפילו יותר גרוע - להיכנס לעבדות מינית בראיון. בעת בחירת מקום עבודה, זה שווה מודרך על ידי השכל הישר, ולא הולך להודעה יפה ואת הנאום המתוק של המנהל. נערות ליווי באילת

מקומות הגונים אינם מסכנים את המוניטין שלהם ואינם מכרימים את העובדים לעסוק אינטימי, ולכן יש צורך בכל הגישה האחראית ביותר לבחירה של המעסיק, או להפקיד אותו לסוכנות מוכחת.

מיתוס 2: עבודה על הצריכה מותר רק על אשרת עבודה

אופניים אלה באים עם טמא על היד של סוכנויות ומנהלים שרוצים לחתוך מבנות כסף נוסף עבור עיצוב של מסמכים מיותרים לחלוטין. הם מפוחדים ממילים נוראות כאלה "רווחים בלתי חוקיים" והבטיח לארגן תעסוקה רשמית במקרה של רכישת אשרה מיוחדת.

עם זאת, למעשה, המצב שונה לגמרי. הצריכה היא חוקית בכל הארצות. עבודה זו אינה קשורה לנשק, לסמים או לסחר על ידי גופים בשוק השחור, כלומר, היא חוקית כספרה, יזמות פרטית או תרגול וטרינרי. הנערה שעובדת כציבור בשטח של כל מדינה אינה מפרה דבר, כפי שהיא מיישמת פעילויות משפטיות. בשביל זה אתה לא צריך ויזה או מסמכים תומכים אחרים.

אתר מבוא האתר... איך להגיע Ka...

באשר לתעסוקה הרשמית. כאן אשרת העבודה יכולה באמת לבוא שימושי, כמו חוברת העבודה תתחיל ואת החשבון עבור ניכויים פנסיוניים. אבל רק סוכנות מורשה ניתן לבדוק. משרד שני או מנהל לא יוכל לתת לך תעסוקה רשמית, מה שהם הבטיחו. סביר להניח, תוכל להחליק מסמך מזויף, בעוד הכסף יוביל את הכסף לרישום אשרת עבודה מיותרת.

עם זאת, העבודה של הצרכנים, כמו גם את המודל, לעתים קרובות מרמז שיתוף פעולה חוזי במשך זמן קצר: משני שבועות עד שלושה חודשים. במקרה זה, אשרת העבודה אינה נדרשת, מספיק תייר.

עובדה מעניינת כי במדינות מסוימות אין מה שנקרא "עובד" ויזה. כדי לקבל עבודה רשמית, תצטרך לארגן היתר מגורים. כמובן, כמה אנשים עושים. אם זה באמת רוצה להגן על עצמך מפני בעיות עם החוק, עדיף לעבוד באמצעות מתווך אמין או סוכנות לפחות להיכנס למדינה כדי להרוויח חוזה.

מיתוס 3: עבודה על הצריכה משפיעה לרעה על בריאות

למעשה, ייתכן שיש ספקות כאלה על הנערה, כי הצריכה מרמזת לא כסף, אבל אלכוהול קוקטיילים, שממנו מקבל העובד אחוז. משימת הבנות היא לבלות עם אורח ליד שולחן, לוגם משקאות ותקשורת. ואת המבקר החדש זכוכית ישים רק כאשר הקודם הוא ריק. אז אתה יכול לישון!

אל תחשוב שהכל כל כך פרימיטיבי בצריכה. אם הבנות באמת שתו קוקטיילים עם האורחים, הם היו נלקחו מן הבר במצב של שיכרון אלכוהול קשות. לשם שינוי של שירות יכול לשרת 5, ו 10 שולחנות, וכך מספר אלכוהול לא יהיה שואף אפילו אדם מבוגר חזק. נערות ליווי באילת

כדי לא להשתכר, הבנות הם קצת sitryat: הם גוררים אלכוהול על הרצפה, ללכת עם כוס של המועדון ואיפשהו "לשכוח" קוקטייל, "לטפל" עובדים אחרים, אשר ואז להיפטר משקה. גם הצרכנים יכולים לגייס את התמיכה של הברמן יעשה קוקטיילים לא אלכוהוליים. אם אתה לא רוצה לשתות, אז זה לא הכרחי לעשות את זה. בנוסף, כמה מפעלים עבדו מזמן לבריאותם של העובדים שלהם ועשו תפריט נפרד עם מיצים ומשקאות ללא אלכוהוליסט. ב סורגים כאלה מועדונים אפילו לא צריך להמציא שום דבר.

כפי שאתה יכול לראות, אין דבר דוהר או פושע במקצוע זה. קשיים מיוחדים בתעסוקה גם לא יתעוררו. אל תחשוב שאם העבודה מרמזת על אורח חיים במוסד מנוסה ושכר רב יותר, אז זה בהחלט לא חוקי או קשור למין. צריכה - אופציה של רווחים כנים עבור פעיל, חברותי וריאות על עליית הבנות. נערות ליווי באילת

Просмотров: 123 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar