14:46
בואו נדבר על ליווי

לעתים קרובות, בנות להיכנס לעסק ליווי במקרה, אין לי מושג מה הספציפיות של העבודה היא. הם רק יודעים כי Escales לחיות מפוארים, להרוויח חבורה של כסף, לקבל מאנשים עשירים מתנות יקרות ולבלות במסיבות אופנה. בנות נאיביות מאמינות כי הידע הזה מספיק כדי לשנות את גורלם באופן דרמטי. אבל למעשה, לפני קבלת החלטה חשובה להפוך את החיים שלך כדי לקבל מידע נוסף על המקצוע יוצא דופן של מודל ליווי.

מה הם שירותי ליווי

תרגם את המילה "ליווי" פירושו ליווי, ולא בכלל שיש בו כמה סוכנים בודדים, צובר בנות לעבוד על הכביש, בסאונות ובדירות. הלקוח מזמין את שירותי ליווי של המודל כאשר הוא זקוק לוויה להיכנס לאור. או שהוא רוצה לבקר במסעדת ילדה יפה, ללכת למסיבה במועדון לילה, לבלות את הערב בחברה נשית.

אנשי עסקים אינם ממהרים לעשות מערכת יחסים רצינית, ובני משפחה לא תמיד רוצים להופיע בחברה עם נשותיהם כאשר החברים שלהם להוביל מודל מרהיב מראה. לכן, יש תמיד לקוחות רבים בסוכנויות ליווי המעוניינים מודלים ללוות.

אבל לא חושב שזה כל כך קל למצוא מתווך אשר יספק הזמנות ללא יחסי מין. לעתים קרובות, ליווי הופך לשם מוסווה של זנות. ובנות שהסכימו לשתף פעולה עם סוכנות כזו נאלצות להיות זונות. המנהל מציע לשלם לעיר אחרת, מסייע בעיצוב מסמכים לעבודה בחו"ל, דירה דירה. ואת הבנות צריך לעבוד על מתן שירותי מין כדי לשחזר את כל העלויות.

אם אתה מקווה להיות ליסר אמיתי, ולא מבולבל תחת כיסוי, בזהירות לבחור מתווך עם מי תוכלו לעבוד. הקפד להבהיר במהלך שיחות טלפון, מה יהיה השירותים שלך להיכנס אם המודל הוא חלק מהארגון. חפשו מידע על סוכנות הליווי הנבחרת על מברקים קגאל, שבהם האקסלוגים מסתובבים, שאלו על המעסיק בפורומים של דגמים. נסו לבדוק את כל המידע על הסוכן המציע עבודה לפני הסכמה.

אילו בנות עובדות בליווי

לכל אחד יש סיכוי לנסות את עצמך מודל ליווי. אם אתה מעל 18 ומתחת ל -35, תוכל למלא שאלון באתר האינטרנט של סוכנות ליווי או להתקשר לטלפון המוצג במגרש המשחקים המקוון, שבו הודעות עבודה פורסמו. Ckintans מוחזקים בסוכנויות חמורות, יש צורך לשלוח שלג כדי להעריך את המראה ואת הפרמטרים של איור המילה.

לא חושב שרק בנות רזה רגליים ארוכות הופכות לדגני ליווי. עבור ליווי, מודלים של סוגים שונים נדרשים. קריטריון הבחירה העיקרי הוא מראה סטנדרטי, חוסר קעקועים וצלקות במקומות בולטים. אם יש לך שיער צבוע ירוק בהיר, הפנים מעוטרים עם פירסינג, זה לא סביר להיות מוזמן לשתף פעולה עם סוכנות ליווי מוצק.

בנוסף למראה, המבקש מדורגת על ידי היכולת לתקשר עם אנשים לא מוכרים, עצמאי. תינתן לך כמה שאלות שאתה צריך לתת תשובה מפורטת. הידע של שפות זרות הוא גם מוזמן, במיוחד אם אתה מחפש עבודה בחו"ל. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

זכור כי שיתוף פעולה עם סוכנות ליווי רציני לא כל כך קל. אם לאחר תקשורת עם המנהל בטלפון, אתה מקבל מיד הצעה לבוא ולהתחיל לעבוד, עם הרבה הסתברות, אתה מתקשר עם סרסור, נותן בנות לזנות. לכן, הנתונים החיצוניים שלך הוא בהחלט לא חשוב, הדמות, היכולת לשמור על שיחה.

איך לעבוד כמו ליסר עצמך

אתה לא צריך להסיק חוזה עם הסוכנות אם אתה רוצה להיות מודל ליווי. אבל להתחיל לעבוד טוב יותר בעיר גדולה שבה אתה יכול לקבל יותר הזמנות. זכור כי התחרות בין Escales הוא גדול, ואתה צריך איכשהו להתבלט כדי לשים לב לך.

בנות רבות מתחילות ללכת על מסיבות בעצמם בתקווה שהם יקיפו אדם עשיר אשר יהיה נותן חסות. אתה יכול לנהל דף פעיל ב Instagram עם מספר רב של מנויים, שבו תתאר חיים זוהרים, לפחות בהתחלה ובדיונית חלקית.

התחל עסק ליווי עם מודעות על אתרי היכרויות מקוונים. להציע לאנשים לעשות חברה במסיבה, אבל עלות השירותים הביע בשיחה פרטית. בתחילה, זה יהיה קשה לך למצוא לקוחות ללא מתווכים. גברים מוצקים בדרך כלל לערער על הסוכנות כאשר הם זקוקים לתמיכה. אבל בהדרגה להתחיל להרחיב את בסיס הלקוחות, תוכלו לרכוש לקוחות קבועים אשר יתקשר אליך בכל פעם שאתה צריך בן לוויה.

בתוספת מדרון עבודה עצמאית - אתה לא צריך לתת את רוב ההכנסה של מתווך. מינוס - בשלב הראשוני זה קשה ספין כאשר תחרות גבוהה כל כך. בנוסף, ההשקעות הפיננסיות יידרשו להתחיל לעבוד. יהיה עליך לצבור כסף לנוע, לשכור דירה, עדכון ארון בגדים, פרסום.

כמה מודלים מרוויחים ליווי

הסיבה העיקרית מדוע בנות רוצה לעבוד ליווי - היכולת להיות פופולרי ולקבל הכנסה גבוהה. ואכן הוא. אין עבודה תביא בנות צעירות כל כך הרבה כסף כמו ליווי. תהיה לך הזדמנות להתחיל להרוויח מהיום הראשון כל כך הרבה עבור ההזמנה, כמה אנשים לא מקבלים ולחודש. בתחילת הקריירה, דמי ליווי אמיתיים - 30-50 אלף. זה 2-3 שעות של תקשורת עם הלקוח. ואם הגדרת מודל ליווי באירופה או באסיה, אז ההכנסה תהיה עוד יותר.

הרווחים של esquiters פופולריים מחושבים על ידי מיליונים. בנות בנוסף למתן שירותים ליווי האוליגרכים מרוויחים פרסום, רשת חברתית, וגם עבודה מובילה באירועים שונים.

האם יש חיים אישיים מלווה

כמה בנות חוששות כי הם לא יוכלו ליצור משפחה, אם בצעירות יהיה עוסקת ליווי. למעשה, זה לא. ואם אתה מבין את האינסטגרם מאחורי ההסלמה העממית שהשיגו הצלחה, זה בטח שמה לב שהם להתחתן ילדים ללדת ילדים, לשנות את המקצוע כאשר ההון מתחיל צבר.

וכמה נערות הופכות לנשות האוליגרכים שהזמינו פעם על שירותיהם. ואף על פי שאין הרבה סיפורים כאלה, כולם ליווי יש הזדמנות לקסם לקוח מוצק שהחליט להמשיך תקשורת, אשר יביא לחתונה.

Просмотров: 4644 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar