13:33
האם ניתן לקיים יחסי מין עם אישה בימים קריטיים?

אֵיך לעתים קרובות שני לוכדת רוצה לעשות אהבה? מה יכול להיות טוב יותר קרבה כנה ל -2 גופים? בפרט, אם השותפים מוכרים בכל זמן רב כל כך גל התשוקה עדיין לא הבין. אבל אתה יכול אם בימים קריטיים לקיים יחסי מין? זה דואג לאוהבים רבים. בעיצומו של מקורות מספר עצום של. האורגניזם של הגברות צר מאוד מנגנון הדורש רומן מותאם וטיפול.

התוכן של המאמר

1 אה, בימים אלה .. 2 השקפת עולמו של רופאים 3 תועלת של מין במהלך הווסת 4 אם ציד מאוד, אז אתה יכול?

ללא שם: הו, בימים אלה ... ללא שם: אני

וזה עדיף ללכת לשירותים כדי למנוע גליונות אריזה. בניגוד ל תצוגה אוניברסלית, סקס אחורי הוא לא עוד אפשרות במהלך וֶסֶת.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים זרקו תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, זה, מה צריך להיות שותק. אבל הנה היחידות לקבל מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

כי המרחק בין הכניסה לנרתיק לבין פי הטבעת הוא מאוד קטן, ואז החדירה של חיידקים הדרושים של דרכי המעיים יכול להתגלגל אותם פנימה תושבי הנרתיק מזיקים.עדיין תנאי אחד של קרבה לא מסוכנת הוא קונדום, הם צריכים כדי להשתמש בו מסוים.

ב תקופה זו היא יצירה עדינה יכולה להפוך לאן גוסס, פוריה גרוזני ללא שם: או בדאגה Nymphomanka ... לא משנה כמה באופן מפתיע, החלק השלישי של הנשים חווה ענק תשוקה פיזית בימים הראשונים של תחילת הווסת. אחרים דורשים הסר אותם במרחק הלא מסוכן, 10 ק"מ עם רדיוס או פשוט לפרוש במנוחה ולתת למות בשקט.

אבל איך להתמודד עם הצעות הדורשות ללטף? האם ניתן לקיים יחסי מין בימים קריטיים וכיצד הוא מזיק לשני השותפים? בלי להסתכל על הרצון והרצון, אתה צריך לשקול את כל ההשלכות האפשריות של קרבה לתקופה זו מתובל בחייו של הגברת. יתר על כן, המצגת של החבר 'ה לחשבון זה היא יותר מאשר קטגורי.

חלקם מאמינים כי סקס הוא מדהים לפחות מה השעה ודימום עצמם אינם מבולבלים לחלוטין. ואחרים מאמינים כי "בימים אלה" ממין זה שווה להימנע. על פי רוב, בשל תחושה של סקוואני ואימה, היא לנצח מהקירבה לשותף שלך לנצח, לאחר ניסיון כזה.

השקפת העולם של הרופאים 2

לפני בסך הכל, בשאלה, האם ניתן לבקר יש לך סקס לקיים יחסי מין, אתה צריך ליצור קשר עם המדע. רופאים אומרים את זה בידור אהבה יש לבטל לפי סיבות כאלה:

האפשרות של סיפאיות גדלה לפעמים. העובדה היא כי הצוואר של הרחם הוא דפוק מעט למטה כדי להיכנס הדם, אשר מוביל גישה אור של פתוגנים של חיידקים.

דגני אסקורט מקצועי רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם נדיבים ועדינים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק הצדדים שימושיים בעת עבודה.

אם לאישה יש הפרעות microflora, זה יכול גם להשפיע על הסיכון של זיהום והחריפה של הפרעות קיימות. Reflux הוא המכשול הכולל את פלט הדם מן הרחם. כתוצאה מכך, החיכוכים המעקב נדחפים לאחור, לא מגלה. לאחר מכן, אנדומטריוזיס עשוי להופיע, שאינו בטוח, כל כך משפיע על פונקציות הרבייה של איברי הנשים, הזכות לסכנה של הפלה בעתיד. הריון מיותר הוא גורם נוסף לטובת סירוב לעשות אהבה בתקופה של המחזור הווסת. העובדה היא שהמחזור הבלתי יציב או הימים הראשונים של ביצוע אמצעי מניעה יושבים על האפשרות של התפיסה בכך, זה נראה, תקופה כנה. תקופות כואבות לא תמיד התחלה הורמונלית. אולי זה סוג של רגשות מופיעים בשל פתולוגיות וזיהומים בנרתיק. מחזור וגברות הורמונליות הפרו.

כלי מין במהלך הווסת

לכן, האם ניתן לעסוק בימים קריטיים סקס לא לפגוע בבריאות או מתוך 1 של שותפים? תשובה - כן!

אֵיך למרבה הפלא, אבל הזרועות החמות של המאהב יכולות לשרת ולא לטובת. לדוגמה: https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

רגשות חולים לעתים קרובות; משך הפלט מופחת דָם; כמה נשים להגדיל את הליבידו, וכיצד תוצאה של רגשות ממין מדויק יותר; אין צורך לרסן את הרצון שלך, ו פירושו מצב הרוח יעלו; לא צריך חומר סיכה, כי "שם" וכך חומר סיכה טבעי.

אם ציד מאוד, אז אתה יכול?4

האם זה אפשרי לקיים יחסי מין במחזור הווסת? אם אין לך כוח כדי לשמור על, אתה צריך לקיים יחסי מין בתנוחות עם חדירה רדודה, למשל "מיסיונרית". 1 יומיים התחיל את המחזור אינם מתאימים intima, רק מ 3-4 ימים יכול להיות טעם לעשות אהבה.אֵיך גבירותיי, כל כך הרבה מוזרויות חלשות. נשמע מפחיד, אבל זה ללא עוררין עוּבדָה. רק תכונות נפוצות הן מוזרות לכל הנשים, למשל, מה מחזור הווסת מתחיל בכל החודש הבא עם מחזוריות של 28-32 ימי.

ציות לכללי היגיינה אישית ויישום גברת של סבון אינטימי, להפחית את הסכנות של זיהום חיידקים.

רופאים מומלץ להימנע ממין במהלך המחזור הווסת בגברת. אבל ב מצב עצוב זה הוא רגעים חיוביים.

זוג עשוי להשתנות את חייו האינטימיים, העוסקים בליטוף או בעל פה לאסקד. באופן טבעי, יותר הנאה עם כל זה מקבל גבר. אבל בסדר, כדי להגיע לשיא של הנאה, נשים רבות לא צריך קשר נרתיקי. כל כך מאושר אפילו יותר לשרוד כל כך הרבה תקופה של איסורים על מִין.

באופן כללי, חוסר הקרבה עבור הצמד לא כל כך רע, כי בסוף אוהבי הווסת משועמם עם מחרוזת ורגשות ממין לאחר הווסת יהיה הרבה יותר בהירים!

Просмотров: 175 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar