00:57
כיצד לשלב ריקוד וצריכה?

מחפש עבודה במועדונים עירוניים, אתה יכול לראות לא רק פנוי של רקדנית, אלא גם בנות לצריכה. בהרבה מפעלים מותר לשלב אפשרויות עבודה אלה. אֵיך? מי הוא צרכן כזה ולמה היא עדיין יכולה לרקוד סטריפטיז?

מה בנות לעשות על הצריכה?

היקף הפנאי המתפתחת במהירות. יותר ויותר במועדונים ומוסדות בידור מזמינים בנות לצריכה. המשימה של עובדים כאלה היא פשוטה - אתה צריך להכיר את המבקרים ולהירגע להם לקנות קוקטיילים. רווחים - זהו אחוז הסכום בילה את הסכום. עבור הערב אתה יכול לקבל מ -1,500 רובל.

עבודה על הצריכה חליפות נשים אטרקטיביות חברותיות. לעתים קרובות עבודה זו מתבצעת על ידי חשפנים. בנות צריך "לעבד" מבקרים! כל הכסף הולך לקאס. ככל קוקטיילים יותר לקבל גברת מאורחי המועדון, כך הרווחים שלה גבוה יותר.

גברים ברצון לטפל רקדני סקס משקאות. לכן, מנהלי מערכת מעדיפים לחפש עובדים אוניברסליים. בנות כאלה לא יכול רק לרקוד סטריפטיז, אלא גם כדי לקדם בחור לקנות משקאות בבר.

כאשר הם עוסקים בצריכה של סטריפט?

כמובן, המשימה העיקרית של הרקדן - הצג מבקרים לתצוגה. לעתים קרובות המשכורת מורכבת מסכום קצה. מאשר בחורה חמה, גברים טובים יותר להיפרד עם כסף. דירות דיסקרטיות במרכז

כמו דגם מצלמת אינטרנט... קידום של האינטרנט מ '...

על הבמה של חשפנות לא כל הערב. בנוסף, הורה לריקודים פרטיים. במוסדות מסוימים יש "תפריט קרוז" ייחודי, אשר מאפשר לך לקנות שירות יוצא דופן של חשפנית:

  • טבלת תחזוקה;
  • אורח ברכות;
  • פטור מעבודה לערב;
  • סטריפטיז על השולחן.
  • אם שירותים אלה אינם חלים בבר, אז חשפנית מותר לעסוק בצריכה. העובד יורד אל המסדרון ומתחיל להצטרף למבקרים. אחרי 8-10 דקות של תקשורת, אדם חייב לטפל בבתלת עם משקה. אם הבחור לא שונה בנדיבות, אז הרקדן לא הגיוני לאבד את הזמן איתו.

    מי מרוויח יותר סטריפארטים או צרכנים?

    אין משכורת רשמית בתחום התמחויות האלה. אם הנערה מסודרת באופן רשמי במוסד, אז בעבודה תיכתב: אמן, אנימטור, רקדנית. שכר עבור חשיפת בלתי נשלט, כפי שהוא לא ידוע כמה טיפים יחליט להשאיר לקוחות. לפעמים זה אפשרי לקבל הכנסות גבוהות, אבל יש ערבים "ריקים", כאשר רקדנית בקושי בוחרת 1000 רובל.

    על הצריכה, הבנות עובדות באופן לא רשמי או אלה עובדים קבועים של המוסד. הצריכה מותרת לעסוק בכל הגברות האטרקטיביות, אם יש זמן פנוי. הרווחים יכולים להיקרא בונוס נוסף. לא כל המבקרים מוכנים לקנות זר של קוקטיילים. לכן, אתה צריך להיות מסוגל לזהות מבקרים בעלי ערך באמת בקהל.

    בממוצע, חשפנית מקבלת מ 60 אלף. רובל לחודש. על הצריכה, הנערה מרוויחה מ -15,000 רובל לערב. אם אתה משלב את העבודה של הרקדן עם אימון של בחורים במסדרון, אז אתה צריך לעקוב אחר הכללים:

  • אתה לא יכול לשתות הרבה אלכוהול, אחרת זה לא יוכל למלא מספרי ריקודים מורכבים. עדיף להסכים עם הברמן כי לא יהיה משקה חזק בכוס.
  • אסור להחליף נתונים אישיים עם לקוחות המוסד.
  • אין קשרים בעבודה - כלל הפועל בכל המוסדות המכובדים. מנהלי לא צריכים JEYS במסדרון.
  • אם חשפנית היא בהצלחה שילוב עבודתו ואת הצריכה, ההכנסה יכולה לגדול על ידי 15-40,000. רובל לחודש. כמובן, כל פעולה חייבת להיות מתואמת עם מינהל מועדון לילה. בדרך כלל הבעלים אינם אוסרים רקדנים לעסוק בצריכה. ובכל זאת, הילדה מחזירה את הפחית.

    Просмотров: 128 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar