00:36
כמה זה אחד, זה הפך להיות סקס בתפר?

קרבה אינטימית היא הדבר הכי אינטימי שיכול להיות בין אנשים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי במפורש רגעים כאלה אנשים גם לגלות חבר ו תהנה אהבה כי האהוב אהוב אדם.

התוכן של המאמר

1 מיזוג גופים - לבבות מקלעת 2 תקציות קרבה אינטימית 3 סטטיסטיקה יחסים סקסיים

מדענים של כמה, כפי שכולם אומרים, מוסדות מוכרים הביטו בשאלה זו של רב-צדדי, אבל מספר ברור על כמה אתה צריך לקיים יחסי מין בתוך שבוע, אף אחד לא יכול להתקשר, כי החישובים כי מדענים נהנים מבוססים על כזה גורם ככל גיל הזוג.

בגיל צעיר, מ 20 עד 20 9 שנים, אנשים יש סקס פנימה ממוצע פעמיים בשבוע.

כבר מבוגר, אנשים מ 30 עד 30 9 שנים, קיימו יחסי מין, בערך פעם בשבוע.

קטגוריה של אנשים כבר כללה, זה מארבעים עד ארבעים 9, לעשות אהבה פעם אחת בעוד שבוע ולפעמים אפילו עכשיו. כאן אנשים, באופן כללי, יכול להתממש, כי בכך בגילאי מסוים להתחיל להפגין את עצמם כשותפים של החיים, כמו מתח, עצבים, מחלות וכמעט כל האחרים.

טריגר גופים - לבבות ריתוך_8212

עושה אהבה היא לא רק הנאה, ו תועלת לגוף. ייתכן שכמעט כולם יודעים שיש יתרונות כאלה, לבריאות האדם, בהתאם לתדירות שבשבוע:

פעם - אתה יכול לראות את התוצאה במשקל שלך, כי זה יעזור לירידה במשקל; פעמיים - יעזור לא רק לצייר את רוב, כפי שכולם מדברים, הצטננות לא נעימה, כי זה התחיל, זה עוזר, כמו בראשות, מניעת הגוף; שלוש פעמים - יהיה מושפע באופן מושלם על מערכת הלב וכלי הדם האנושית; ארבעה - כדי לשקף על העור, במובן טוב, יעשה את זה טוב יותר; מ 5 עד 7 - זה יכול להיות מדי פעם, אבל מספר כזה מסייע רק לקחת את העולם צבעוני יותר, גם מוסיף אופטימיות.

כל זה חייב להמשיך להמשיך לפחות 30, כפי שנקבע, אחד מינימום. אבל זה על ידי איך אנחנו מדברים כל הזמן, חישובים ישנים. על ידי איך אנחנו כל הזמן מדברים, חישובים חדשים, תוך התחשבות כל תכונות של אדם, עם כל החסרונות, עם האבולוציה של האדם גם התעוררה המספרים האחרונים, והם סוף סוף להדגים כי זוגות, בסופו של דבר, עשוי להיות מספיק וכאילו 10 דקות. ובטון אלה, לשים את זה בעדינות, 10 דקות של מדענים dubbed עם זמן ללא דופי קרבה.

תְקוּפָתִיוּת קרבה אינטימית

למרות מדענים ומתפשטים בדעות תדירות, אבל יש דבר אחד שהם עדיין מצאו את נקודת המגע - זה סקס קבוע. הקרבה מחויבת להיות כאילו קבועה אז המחלה תהיה סוף סוף לעקוף איך כולם יודעים את הצד הוא גם שימושי לחיזוק יחסים.

זה טבעי לא אומר לזרוק הכל עסקים ולהיכנס למיטה, לא, ביסודו לזכור על איכות.

ישראל ללא החלל דעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, מספק ראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למצב.

אל תשכח, כי הרבה הוא לא כל הזמן מושלם והכרחי.

כמעט כל המדענים אומרים את זה לעשות אהבה דרך כוח, אתה צריך כמו לצוד, ואת העיקר הוא ליהנות זה את זה "לשתות" אדם אהוב שלך ללא שאריות, הוכחה האהבה הכי כנה.

הזמן האפי ביותר עבור שיא המשיכה, כפי שהם למדו כמה אנשים חושבים, מדענים, בחורים ולתת אחד - זה בשמונה בבוקר ושמונה בערב.

אם אתה בהחלט החליט שאתה צריך לעתים קרובות יותר, לשים את זה בעדינות, יש לך סקס כדי לקיים יחסי מין, איך לעשות את זה טוב, במאמר הבאים שלנו.

סטָטִיסטִיקָה יחסי סקסי 2

על פי הסקרים, באמצע הנשים, אתה יכול, בסופו של דבר, לראות את הנתונים הסטטיסטיים, אשר יראה כי במהותה. הם לא צריכים שעות, וזה עשוי להיות מספיק ו 10 דקות: דירות דיסקרטיות בתל אביב

35% - תופס מקסימום מספר פעמים בשבוע; 25% - זהו אחוז הזוגות, אשר תופס 2-3 פעמים בחודש. זה לא משפיע באופן מלא את אהבתם זה לזה; 21% - אהוב, שאינם קרבה בסיסית מאוד, אבל, בכל זאת, הוא מחזק תיקים, קרבה זו פעם בחודש; רק 19% להוביל פעיל איך אנחנו כל הזמן מדברים, חיי סקס, קיום יחסי מין שלוש ומעלה בשבוע.

גם שימושי הוא סוף סוף לגוון שלה החיים הסקסיים, ואיך אנחנו מדברים כל הזמן, כל בני זוג יכול לבחור את נתיבי בניגוד, בעצמך טעם, כך, בסופו של דבר, להכריז. זה גם יעזור זוג לא רק לאבד תשוקה זה לזה להפוך את מצעים שלהם הוא יותר מרגש ועשיר.

סטטיסטיקה מדעית של מין קבעו כי המאושר לא הופך להיות מאושר יותר, כך הנורמה יכולה להיחשב פעם בשבוע. אבל זה לגמרי יפה, כדי ליישם את הצרכים האנושיים. אם מישהו תופס לא במיוחד כמות עצומה של מין בחיים, ומישהו צריך יותר, אז זה נורמלי, אתה אף פעם לא צריך, באופן כללי, לשייך את עצמך עם אחרים, כל האנשים שונים.

כל זה מצטמצם העובדה כי כמות המין תלוי בכל זוג באופן אישי. לכל אחד המדד והכמות שלו.

תמיכה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה בסיסי לבחור escourtress כי יהיה להדגיש את המיקום יהיה לאסוף חברה יפה.

הדבר העיקרי בוטל. כמו כן, כפי שכולם אומרים, כולם מחויבים יש תשוקה, אחרת, התלהבות ותשוקה יתחילו זה לזה, זה ישפיע על החיים האינטימיים שלהם עשוי לחדן הִתלַהֲבוּת. לכן, אנשים עשויים למצוא את הנורמה שלהם כדי לדבר, לדעת כמה הם תופס.

על פי הרופאים, ניתן להסיק כי סקס משפיע באופן מושלם על אקלים חם, כי הוא ישיר, הוא הופך להיות מושפע על ידי האדם אורגניזם.

אנחנו לא צריכים לשכוח כי סקס הוא לא בסיס לא רע, יחסים חזקים. זה רק תוספת. לכן, אנשים צריכים להיות כנה, נכון, כנים, אז הם יהיו כל הזמן אהבה, אשר סוף סוף משלימה על ידי טיפה של מין, כדי לתמוך באש ביניהם.

אהבה היא ההרגשה היפה ביותר, זה לא עוקב אחריו לכבות עם unboMinations הנובעים ממין.

Просмотров: 116 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar