04:47
קשרים מיניים אקראיים: היכן ואיך צעירים מוצאים מין?

סקס אקראי ... הביטוי הזה גורם שלו אִרגוּן. כמה - שביעות רצון, אקסטזה והתרגשות. אחר - גועל. W שלישית - אימה וחרדה. מה הם התכונות של פרדוקס זה? ולא בטוח אג"ח מיניות מזדמנות? בואו ננסה להבין את זה.

התוכן של המאמר

1 סקס אקראי בעבר 2 מחקרים על מדענים אמריקנים 3 שבו אנשים מוצאים מין אקראי: מקומות עיקריים 4 אלכוהול ויחסים אקראיים 5 זכויות של נשים ומין אקראי 6 הם נפש אקראית חיבורים אקראיים

סקס אקראי בעבר

אם אתה קורא על עידן של ברית המועצות, אז הנושא של סקס עצמו הוחרם. מה לקרוא על קשרים אקראיים! אבל בזמננו באופן שונה. במדינות הנדירות ביותר, חייהם האישיים של אנשים מסדירים חוקים מיוחדים. בעיקר בכל מקום ובכל מקום אתה יכול לענות על המידע של ציוד סקסי.

תמונות ארוטיות של פרסום ירו, בכל מקום שאנחנו יכולים ליצור מינים שונים וסרטים המוקדש למין. גברים עם הנאה להשתתף בקורסים איסוף שונים, כך שבמקרה של "להרים" עוד יופי. סקס איבד את הסדרליזם שלו, והפך למשהו רגיל. לישון עם הבחור האהוב? אין דבר קל יותר: זה איך לשתות כוס קפה כדי לגבות ליום מתוחכם.

הזיכרון נוצר כי כל האוכלוסייה הבוגרת היא רק ועושה זה מזין סקס כאוטי. אבל בעיקרון, צורות כאלה של התנהגות לא כל כך הרבה. לפי האחרונה, על זה סטטיסטיקה אישית.

מדענים אמריקאים

המונח "סקס אקראי" עצמו הפך לכל מקום בלעדי בסוף שנות ה -90. פרדוקס זה הפך לנושא של מחקר מכון פורטלנד (ארה"ב). אחרי הכל זה מבקש שימור של כבוד ומוניטין. לעתים קרובות אתה יכול לשמוע את השקפת העולם כי קשרים מיניים אקראיים אינם משפיעים על מצב רוחני. בפרט, אכזבה חריפה וחרטה הם גבירותיי.

מספר שותפים איברי המין 10% צעירים מבוגרים ולאחר מכן חמישה עשר% שווים עכשיו לאפס. מספר חודשי - עבור 20% של אנשים צעירים בגיל זה רק עם אדם אחד. 2 שותף עד 30 שנים - שש עשרה% ולאחר מכן שלוש עשרה% עכשיו. 3-5 שותפים -23% ו -20%. 6-12 - 20% ושבעה-עשר%. מ Thirteen עד 20 - בדיוק 5% ולאחר מכן כרגע. יותר מ -20 שותפים אחד - ארבעה% קודם לכן ושלוש% כרגע.

אחרת לא תצורות מיוחדות בחברה לא באו.

בישראל אין אזור לדעות קדומות אם נדבר על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים לכך בתורו את Esquitenant רק מלווה את הזוג באירוע, מחזיקה את השיחה ואת מודל ליווי של המעמד VIP ישמש מחוון מיקום.

וחופש סקסי מלא אף אחד לא עושה במיוחד על אהבה אהבה ומין אקראי.

שבו אנשים מוצאים מין אקראי: מקומות עיקריים 3

לפני יותר מ -20 שנה ערכו חוקרים קנדים סקר באמצע התלמידים. הם ביקשו לספר לנושאים שבהם הם נפגשו שותף למין אקראי בפעם האחרונה. בסופו של דבר ברשימה מקומות הבאים: נערות ליווי בהרצליה

מפלגת חברים - 70%. בר - 50 6%. בחופשה, בחופשה - 40%. על דיסקו - 20 שמונה%. בתאריך, 5%.

בעוד אלפיים שנתיים, מדענים מניו ג'רזי (ארה"ב) ניהלו דומה לימוד. בסופו של דבר התקבלו נתונים אלה:

צד - שישים ושבעה%. Hostel - 50 שבעת%. הכרת בבית גם ברחוב - 30%. בר - 10%. על הכביש במכונית - ארבע%.

אלכוהול וחיבור אקראי 4

אלכוהול בכל עת תפקיד שיחק בשיפור הסיכויים של סקס מזדמן. ככל הנראה, לעומת העבר, שום דבר לא השתנה עם זה זרז כאוטי קשרים. מדענים ממכון אילינוי למד כ 40%% בחורים ו -30 שמונה% מהגברות לפחות ברגע שיש להם יחסי מין רק בגלל העובדה שהם שתו מוגזם.

חוקרים קנדים ראיינו את התלמידים על איך ההחלטה לקיים יחסי מין על אלכוהול. התברר כי ביחסים אקראיים הנסקר הצטרף, במרכז הראשי, לגמרי:

הליכה מפוכחת למין אקראי ב -20 שבעת% מהמקרים. שיכור קטן - 20 שבעת%. מאוד שיכור - 30%. Inxisted ב זבל - 9%.

זכויות ומין אקראיות 5

בעניין זה, כמו כמעט כל האחרים, זה לא עובד בלי פמיניסטיות מיליטנטיות. הם התחילו לטעון כי סקס אקראי איכשהו מתבטא בזכויותיהם של הגברות, כי האיש יכול ללחוץ על הזר מבחינה פסיכולוגית, מעוררת אותה לקרבה. להביא פמיניסטיות כדי לנקות מים מדענים של מכון סירקיוז החליטו. בעוד אלפיים 10 שנים הם בילו בקנה מידה גדול סֶקֶר. התוצאות שלה מדברות על מניעים של הנשים נכנסים חיבור מיני:

"רק רציתי לקיים יחסי מין" - שמונים%. "זה היה פתרון אימפולסיבי" - 50 שמונה%. "באמת אהבתי גבר" - 50%. "הייתי שיכור" - 50%. "האיש רוצה מאוד לקרבה" - 30%. "רציתי להרגיש הקטלנית שלי אישה "- 20%.

כל כך אקראי, כפי שאנו לנפילו, מרתק לא רק חצי חזקה.

בישראל, אין לה מקום לפגוע בפני הדעות הקדומות כאשר ההצעה נובעת לעיסוק בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים, למעשה כי Strite ESK רק רואה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ו ליווי אישה VIP בכיתה הופך סימן של מעמד ציבורי.

רק בנות יותר בקפידה להסתיר את הרפתקאותיהם. מדענים ניכו סקרים, והשוו את ההווה מידע עם נתונים משנת 1988-1996. בסופו של דבר התברר כי צעירים הם 18-30 שנים מספר השותפים המיניים אינו בוגר במיוחד בהשוואה לעבר: ההבדל היחיד היה זה צעירים נוספים כרגע מעדיפים להישאר רווקים ולא נשואים. אז מחוון זה היה 10%, ועכשיו - חמישה עשר%.

הם בטעות קשרים לא בטוחים עבור פסיכיי 6

גם מחקר סקרן נערך גם על הצעת חוק זו.

מדעני דרום אמריקה ממכון צפון איווה ראיינו 100 50 שני תלמידים בשני המינים. 20 שלוש% הודה כי הם מתחרטים אקראיים. 70% 4% אמרו כי אין להם הפרעה ולא חרטה. מחקר נוסף הראה כי אנשים מצער ביותר חווים בשל מין מקרי, אשר קורה במצב של שיכרון.

אז אין השלכות ארורות יחסים אקראיים אין לך. אם באופן טבעי, יש קונדומים בהישג יד, וזה קורה ראש מפוכח.

Просмотров: 363 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar