00:36
למה אולי יש סקס רע? נזק intima

עכשיו אתה יכול לפגוש שפע של אגדות בנושא נזק ואיומים של סקס. או אפילו שברים של חבר.ברוב המקרים, כל אחד מהם נראה במיוחד כתוצאה של אי דיוק ולא עמידה באמצעי זהירות. כדי להימנע מהם, שפיכת חומר סיכה, לפעול לאט ואל תתעלמו עניינים הכנה באיכות גבוהה.אבל סקס הוא מסוגל להביא אנשים לא רק נזק פיזי.

התוכן של המאמר

1 פיזית 2 מנטלי 3 השלכות sigor

גוּפָנִי

עכשיו בחללים הפתוחים יש ניתוק שלם של כתבים אנאלפביתים, בטענה כי: "בישול חבר בגברת חיה הוא לא טבעי ומגעיל". בתגובה, ללכת לצוד כדי בדיחה על אופוזיציה חייה / מתה, אבל מסתבר הומור מאוד כהה.

ביסודו של דבר הוא תהליך טבעי טבעי. הגוף והגברים, והגברות מסודרות במיקאר כזה, כך שהוא לא היה מסוכן, לא אזהרה והביא רק תענוג.

אבל במקרים מסוימים, סקס עדיין אפשרי להיות מזיק לגוף שלך. לדוגמה, אם: נערות ליווי בקריות

תכונות פיזיות של השותף שלך הם שונים מאוד. לדוגמה, הנרתיק הרדוד הצר וחבר בגדלים מרשימים (וארוך ועבה). במקרה זה, לעשות בלי אי נוחות במהלך המין יהיה קשה. הגידול בסיכון ופציעות. בפרט - מהצד הנשי; אתה מתעלם lubrikant. נקבה טבעית סיכה זכר הוא לעתים קרובות לא מספיק. לכן, זה נורמלי למדי בתהליך להשתמש בחנות סיכה. זה בכלל לא מצביע על דילמות עם הרצון וההתרגשות בצמד שלך. אבל זה בהחלט יהיה להגן מפני אי נוחות, נמחק דם של רירית ונזק אחר; אתה מתחיל לעבד באופן פעיל לבחור סקס קשה ללא הכנה חיבה. מעשים כאלה יכולים אפילו להוביל לפציעות קשות של איברים פנימיים. לדוגמה, הרחם; אתה משתמש באזיקים, מחשבים ניידים, שעווה חמה ותוספי טראומטית אחרים, ללא התבוננות ציוד בטיחות. זה יכול לסיים עם חתכים מינימום, חבורות ו כוויות.

עקרוני מאוד וקלווה של שני השותפים. אם זה, כמו ניסיון, עדיין לא, זה שווה להיות זהיר.

זכור כי פציעות במהלך יחסי מין עשוי להיות לא רק עבור הנשים, ואת החבר 'ה. לדוגמה, רתמת קרועה, נמחקו לעור דם על הראש. מפני נזק לקארמה לפגוע בהזדקנות.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי היום ההסלמה רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

אם כבר הצלחת ללמוד אותם ואיומים, הגיע הזמן להירגע. נזק מאינטימיה הוא באמת. אבל עם גישה נכונה לתהליך, זה יכול להיות ממוזער.

פסיכולוגי 2

פציעות מנטליות ממין.

והדיבור כאן לא נמצא בכלל על אונס ומצבים נוראים אחרים. ועל מין בית עם תשוקה הדדית.

נזק נפשי באפשרותך לבקש במקרים הבאים:

אם השותפים לא מעריכים זה את זה ולאפשר ביטויים מגעילים. לדוגמה, על אי-חשיבות של זה או על חיתון חוצות. ביטויים כמו: "זוהי הבטן בתנוחה של סגנון Doggi" - אולי לא רק רק לנצח גדוש גברת מסקס. אבל חוץ מזה, למעשה להרוס את ההערכה העצמית שלה; אם סקס מתרחש לעונג של אדם אחר. זה לעתים קרובות חטא נציג הרצפה יפה. לדוגמה, עם בחור של המעשים הטובים של הנערה. אבל עבור ההנאה סקס שלה די 1-2 פעמים בשבוע. וגם יש שותף מרופד, היא נפתרת עבור התהליך פעם ביום. בסופו של דבר הולך לישון כמו זהיר. זה לא משפיע על ההנאה ועל תפיסת המין שלו בכלל. מין שווה יכול להתחיל להיות נתפס כמו "חובה" מגעיל; אם התהליך לא מקבל להשיג אורגזמה. ובמקום למצוא את נסיבות השותפים האלה מתחילים לבקר זה את זה. בסופו של דבר, מחשבות מתעוררות: "זה רק חסר ערך", "החצי השני הוא לא נחמד מאוד לי". ביקורת עצמית זו הורסת. א, לא סופר את ההערכה העצמית של האדם. הפתרון הטוב ביותר כאן יסתיים לציית לביקורת הפנימית. ופשוט להתחיל לעבוד על איכות מין אורגזמות. אם תרצה, המצב פשוט להשתפר; אם סקס במשפחה נמס כתהליך לא חוקי בכל זוג. לדוגמה, ילדה אמא ​​מן הצעיר מבהיר כי אינטימי הוא תענוג לגבר. ועל אותה - חוב נישואין. בחורה גוברת מאוחר יותר בכלל לא חושב על אורגזמה משלה ורגעים נעים אחרים. היא פשוט הולכת ועושה את החוב הזה. מעת לעת, היחס כלפי עצמו ואת הגוף שלו גורם לה פגיעה נפשית קשה. כדי להתמודד איתה בהיקומה אפשרית רק בעזרת פסיכולוג מקצועי; אם במיטה שותף אחד מגלם את הפנטזיה שלו זמן רב, ואת השני - סובל אותם, לוחץ את שיניו. לדוגמה, אדם כמו אור סאדו Mazo. והגברת רואה סטירות ותופס את השיער - השפלה. כתוצאה מכך, כל תהליך אינטימי ייפגע.

כך שהמין עבור שני השותפים התברר להיות נוח מבחינה פסיכולוגית, זה שווה הרבה ומדברים קצת. בשיחות פרנק, אתה יכול לספר לכל חבר על כל מה שמדאג. ואם רצו לפתור כל קשיים.

השלכות חמורות 3

מלבד חבורות מגעילות ופגיעה ברירית, גם צמחיות מרפא לחולי נפש גם יכול להיות נתקל עם התופעות חמורות יותר של יחסי מין. אבל בדרך כלל נציג של מינים יפים לחשוב עליהם.

זֶה:

מחלות המועברות על ידי שיטה מינית. היעדר הגנה באיכות גבוהה יכול להוביל לזיהום של שותף ללא שינוי אפילו מחלה קטלנית. למרות הרמה הגבוהה ביותר של התפתחות של הרפואה המודרנית, לא כל המחלות ניתן לרפא. לכן זה כל כך ביסודו של טיפול מיוחד להתכונן למין הראשון עם שותף חדש. ותמיד מוגן. אל תוותרו על השותף הזה, גם אם הוא משבש באופן מוחלט ללבוש קונדום, התעקש: "אני נקי. מה אתה מפחד?" הֵרָיוֹן. אפילו הגנה באיכות גבוהה לא מאפשרת לאחד אחוז להבטיח כי "יציאה" לא. הקונדום יכול להיות שבור, וכדורים הם פשוט לא לעבוד. בשל שגיאות כאלה, משפחות מאנשים שאינם רוצים להיות קרובים זה לזה ניתן ליצור. או להישאר אמהות בודדות ללא תמיכה באישה; הפלה. הפלה של הריון גם עיתוי מוקדם - הליך קשה. והיא עשויה להיות מאוד לא בטוחה לבריאות הנשים. ואם ההפלה מתבצעת מתחת לאדמה ללא תמיכה רפואית באיכות גבוהה, כאן ויש אפשרות של הגמר קטלני.

סקס - תהליך טבעי טבעי. כן, והוא עלול להזיק, אפילו לא בטוח לבריאות.

דגני אסקורט מקצועי מתכננים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים ואבניים. רק זה לא רגעים שימושיים אחד בלבד בעבודה.

זה רציני ביסודו של מין ולא לשכוח את ההכנה המדווחת.

Просмотров: 137 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar