18:27
למה לשעבר משאלות סקס? האם יש יתרונות ומה לעשות.

מתי האישה לשעבר מציעה אדם סקס, הוא לעתים קרובות מבולבל. בשביל מה? למה? כי זה בעצם הכרחי? חוסר האמון שלהם ברור - זה נראה, שים את כל הנקודות, למדו את כל הרגעים, ועכשיו ההצעה נופל כמו שלג על הראש. וגברים מנסים לגמרי למצוא תנאים מוקדמים למה שאישה לשעבר מאחלת יחסי מין איתם. במקרים מסוימים היא פעולה מ נציגי הרצפה יפה יש מוטיבים מסוימים. סקס לנשים - זה יותר מאשר ההנאה הפיזית הרגילה.

רוסית שאינם פנסים ומידע פגם הולידו תצוגה שגויה, כי למעשה ליווי הוא בהכרח משהו, חייב, נתון, על עובדה זו צריך להיות שותק. עכשיו לעתים נדירות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

לכן, יהיו סבירים שלח כי זה שווה משהו יותר מאשר הרצון הרגיל לישון.

התוכן של המאמר

1 רקע נשים תפיסת העולם של נשים 3 מה לעשות גבר 4 היתרונות והחסרונות

הגורמים של נשים

יש הרבה אירועים וסיבות שיכולים לדחוף את הגברת לרצון לקיים יחסי מין עם השותף הקודם שלהם. זה לא תמיד יהיה הבחירה הנכונה להסכים על רעיון זה, כי התוצאות אולי לא אוהב את שניהם. אבל עדיין כמה אנשים לא יכולים להתנגד לפיתוי לחזור על כל מה שהם עסקו.

למה הנערות נפתרות על צעד דומה? ב -1, חלקם לעתים קרובות מאוד overestimate עצמם במהלך התכנון של הקרובים. הם לא אפשריים כל כך מהר כדי לנער את הראשון, כפי שרצתה, ולהתחיל דברים חדשים. או שהם overestimate הופעתם ואת יכולותיו של הפיתוי ולתמיד להישאר ללא שותף לקרבה אינטימית. במקרה זה, כמובן, הם יפעלו את היכולת היחידה לקבל הנאה גופנית אמיתית - למין עם השותף לשעבר שלהם. במצב זה, הם מניעים אותם רק פגמים קרבה אינטימית.

ב 2, הגברת יכולה לרצות יחסי מין עם השותף האחרון שלה כמו עדיין מרגיש רגשות בשבילו. הם מבינים מדי פעם את רגשותיהם לחלוטין, אז עבור הפעולה הדומה שלהם יהיה בעל ערך רב. אבל העובדה היא עובדה - הם מושכים אותם אל זה שהם עזבו. בזמן ההפרדה, הם הבינו כי אולי, הם טעו עליו, או את הרגשות, כי על דעתם, נעלמו, פרצו עם הכוח החדש ביותר.

מעת לעת אנשים צריכים פשוט להירגע זה מזה. ובנות יכולות להרגיש את זה. אבל מסיבה כלשהי, הם חושבים כי הרצון להיות לבד איתם הוא קצת זמן - זה אות לעובדה כי דברים מתאימים לסוף. הוא נגרם על ידי כל זה על ידי oversaturation של הקרבה - מין תכופים, במשקל תשומת לב וטיפול מבחור משלנו. זה הגיע לעובדה כי האישה פשוט לא צריך זמן להטריד את עצמו נבחר אחד, כי הוא תמיד קרוב. חייהם המשותפים הפכו לשגרה ובמשעממת, והיא רצתה לעזוב. אבל, כמובן, לא באים.

B-3RD, הגברת יכולה לקחת לשעבר כמו "אופציה חילוף". במילים אחרות, היא לא פוגשת אותו רשמית, והוא לא נותן לו ללכת מעצמה בעזרת מין כדי במקרה של צרות עם שותף חדש היא היתה שם לחזור. זהו מצב מאוד מגעיל לגבר. לעתים קרובות הם אפילו לא מבינים שהם יכולים לנצל את השיטה הזו. נשים המסוגלות לכך יש להימנע, כי זה מניפולציה בצורת טהורה. אבל קשה מאוד לשקול נטיות כאלה בין האדם המקסים בתקופת היכרויות והשבועות הראשונים או החודשים הראשונים של החיים יחד. כזה "פרנדים עם סקס" יכול להמשיך כמה שנים. אישה יכולה ליהנות עם מי היא תעשה, אבל תמיד להפעיל את "אחד" שלו, לתלות אותו אטריות על האוזניים על מה מיוחד, לנצל את היתרונות האמיתי שלה.

השקפת העולם של הבנות

כַּמָה ליידי שיתף את דעותיו מדוע הם היו מרוחקים קרבה פיסית עם השותפים לשעבר שלהם. התברר למעשה תנאים מוקדמים רצון זה עדיין פרוזאי וקל יותר מאשר לומר את הסטטיסטיקה של סוציולוגית סקרים. לשאלה מה הם צריכים את זה, נתן תשובה חמורה שלושה עַלמָה.

ארינה: "נפרדנו עם החבר שלי מספיק, כי שניהם הבינו שהם עדיין לא הגיעו.תְפוּקָה, כי הגברות מאוד מעונות מאוד מחוסר מין בחייהם. וזה הוא אחד הנסיבות העקרונות יותר שהם נפתרים להשתמש השותף לשעבר שלך כדי לספק את הרצון שלך.ב קודם כל, הבחור שאליו הצעות לשעבר סקס צריך להיות תוהה. ואני לא צריך את זה. בסופו של דבר הבנתי שאני רוצה סקס עם לשעבר והסכמנו על פגישות כאלה, כך שאף אחד מאיתנו ניסה להשיג משהו יותר. והוא מתאים לנו ".

Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. הייתי אפילו יותר קל להתרחק מהם ולפנות אליו לשעבר עם הצעה לקיים יחסי מין. אחרי הכל, אנחנו איתו כל חבר על ידיד יודע, כך שהקרבה היתה קלה ונעימה. ומשפחה ואחרים במיוחד בזהירות, אני צעיר, אפילו כדי ללבוש סינר וזרוע שואב אבק.

אלכסנדרה: "אני, בטוח, חסר רחמים, אבל אני אוהב את הדרך שלי בעבר שלי רָשׁוּיוֹת. יכולתי לעשות איתו משהו, הוא היה מוכן לכל דבר להחזיר אותי. ומפעם הזמן הייתי סקס שלי איתי. זה נראה כמו משחק תפקידים משחק, אבל רק ברצינות רבה יותר, כל כך נעים יותר ולא בטוח יותר. זה במיוחד אדרנלין ותחושה של כוח על אדם מוגדרים אותי במין ללא מערכת יחסים. באמת לא היה אכפת לי למה שהוא מרגיש, פשוט יש לי תענוג מן ההשפלה שלו. אין ספק, אני צריך להיות bdsm-mrs ".

ובכן, אתה מבין איך זה תמיד קורה - הם נפגשו במכון בשנה הראשונה, סידרו מחדש את הניצוץ, יומיים אנחנו כבר במיטה. אף אחד ולא חשבתי על העתיד, פשוט שמח על מין ותקשורת. שגריר איך הלכנו, הבנתי שזה דברים ללא דופי, כי כל שותף הבא הציע לי להיות מרצון לקחת הרבה אחריות על הכתפיים שלי.

מה לעשות אדם 3

זה שווה להעריך תקשורת עם העבר בחירה לאחר שבירת יחסים, ודא כי היא לא הולכת לנצל אותם. מה זה ביסודו - יש צורך גם להעריך את הרגשות שלך. מִין בשלב מסוים יכול להוביל לעובדה כי אחד השותפים ירצו לחזור דברים. ואם אדם לא מוכן לזה, יש לו שלם זכות מוסרית לסמים מהצעה זו. אל תפסיק ציפיות של "סקס ללא התחייבויות" - זה פשוט לא מציאותי בין אלה אנשים שהיו פעם במערכת יחסים.

אבל אם האיש בטוח שהוא יוכל להתנגד שוב לפיתוי כדי לקבל במקרה, אשר הוא עזב יום אחד, אז אתה יכול להסכים. אבל שווה את זה לקחת בחשבון את העובדה כי הנערה עצמו יכול לשלב משהו יותר. עם זה, אתה יכול להחליט לחלוטין, להסכים או לא, עם חשבונאות של האירועים שלך ואת הסיבות. בארץ ניתן לבחור צדדים חיוביים הבאים: באופן טבעי, לא לעשות בלי השטן.

כמו כן, הבחור צריך לוודא שזה לא יהיה בהיסטוריה מגעיל מסוימת בגלל אינטימיות זו. לדוגמה, אם לשעבר שלו ברגע אחד מוצא שותף חדש, אשר אינו יודע על החיבורים המיניים הנוכחיים שלה. זה עלול לגרום למסה של השלכות מגעילות מאוד הן לרווחה פסיכולוגית ופיזית. במילים אחרות, אתה יכול לחדד בשערורייה או אפילו בהתנגשות. מי צריך את זה? Nick. אדם, אם הוא חושד לשעבר שלו בנוכחות בן זוג חדש, יש לנכות מאופציה של קרבה אינטימית לה לדאגה לביטחון ולמוניטין שלה. אבל אם אין שום דבר חשוד, כמו שום רצון להתקרב לשעבר, אז אתה יכול בבטחה לקיים יחסי מין עם אישה לשעבר.

בְּעָצמֵנוּ גברים מייעצים לחבריהם לא לדאוג לשום דבר ולנצל מה המציע מרצון. תצוגה זו היא מגישה לחלוטין. אֲפִילוּ אם אישה רוצה להשתמש במין כדי לזכות במטרותיו שלו, אז לא הולם של אדם שהיא פשוט לא תיתן את זה. הוא פשוט ישן עם שלה כאשר הוא רוצה ולהשאיר כאשר הוא רואה את זה הכרחי. ואם הגברת זה לא יסדר, אז היא תמיד יכולה לעזוב את עצמה, כבר לנצח. ואם היא מסכימה כזה, אז זה רק האפשרות הטובה ביותר עבור שניהם לשעבר שותפים.

היתרונות והחסרונות 4

אם אישה לשעבר מאחלת יחסי מין, האיש נוטה להשתנות ולהרגיש את חוסר הביטחון של זה כיתות. במיוחד עבור אנשים כאלה שלא יכולים לעבור רשימה של צדדים חיוביים ושליליים של קשר אינטימי עם לשעבר בת זוג. ב במקרה זה, הצעיר צריך להיות מוכן לשמור אותו על המרחק. יש צורך לוודא מראש כי שני המשתתפים יהיו מוכנים לנטוש חובות. גם אם מישהו מהם שובר את ההסדר הזה, זה תמיד ניתן יהיה להתייחס לעובדה זו כדי להכחיש מלהמשיך מערכת יחסים. וגבר ועשה אם הם רוצים סקס רגיל, זה לא שווה להתקרב יחד.

את הזמינות של סוג זה של אינטימיות אינטימית, אם האישה עצמה מציעה לה. כל מה שאתה צריך מאדם הוא להסכים. אין צורך למצוא אדם מיוחד עבור זה, לבזבז זמן, עצב ואמצעים, כי שותף מתאים תמיד יהיה קרוב באמת רוצה את זה. סקס עם שותף שיודעים בצורה מושלמת, זה מאוד נחמד ורק. אל תדאג לגבי כל הגינות ומסגרת, כי כל הנטייה והפצים כבר זמן רב נחקרו. כל מה שנדרש מאנשים הוא רק לשכב במיטה (או לבוא לאיזה מקום יוצא דופן) ופשוט לספק הנאה זה לזה. קרבה אינטימית עם אישה לשעבר יכול להתגלגל בחלום של הרבה בחורים - סקס ללא חובות. אחרי הכל, שני השותפים יהיה כנראה מודע לכך שהדברים אינם נחוצים כדי פשוט לקבל הנאה ממין. אף אחד לא יישם כל תקוות וציפיות על אחר. וזה בלתי ניתן ליותר נוח עבור אנשים רבים.

שני האנשים חייבים להיות מודעים לכך חיבורים כאלה עשוי להיות לא בטוח עבורם מאוחר יותר. והם צריכים להיות רק בלעדית מקרה אם יש אמון מלא שלך. למרות שזה אפילו לא ערבות שבמישהו לא תפחד מהרצון לירוק.

רָאשִׁי חסרונות של יחסי מין עם לשעבר:

שום דבר חָדָשׁ. אם אדם רוצה לשנות את חייו הסקסיים, אז להדק את השותף המוכר בשבילו לא את האפשרות המושלמת. באופן טבעי, ב מצבים מסוימים של הנערה יכולים להיות משוחררים הרבה יותר מאשר היו יחסים, אבל זה די ייחודיות. גברים צריכים להתמודד עם העובדה שהם כבר ניסו. מִסתַבֵּר מראש עם עובדים חדשים של השותף לשעבר. מישהו מן כנראה שלהם יכול גלה על הקשרים שלה, אם זה לא sharigently להסתיר את זה. אז זה עשוי לשפוך לתוך כמה לא נעים במיוחד באמת לא בטוח פירוק. על הקרקע של קנאה רגילה, אנשים היו מחויבים על ידי פעולות נורא. לֹא כדאי לחשוף את עצמך לסיכון זה אם יש לפחות כמה חשדות. מוקדם או idyll מאוחר ניתן להרוס בחלק מהשותפים בכלל להתעורר רגשות. והוא רוצה להחזיר דברים, כי המין הכריח אותו זכור הכל לא רע שזה היה בין האנשים האלה כשהיו יחד. ו זה יהיה פחות מינוס עבור מי רוצה מן הרגיל לשעבר מִין.

קשה לומר שהמשמעות של ההשלכות היא צדדים שליליים או חיוביים. אנשים צריכים לבחור רק באימה שלהם ולסיכון, כי סקס עם אדם שאין שום דבר לא קרה במערכת יחסים, זה לא משהו חף מפשע או רשלני. זוהי החלטה אחראית, ההשלכות של אשר חייב להיות מוכן. במקרה הלא נעים, תצטרך לסבול מן הבריחה שלנו, מן הערמומיות של הגברות או על ידו של הבחור החדש שלה. אמנם כאשר מחליטים היא לקחת בחשבון את העובדה כי עדיף לתפקיד של שותף למין ללא חובות, שותף לשעבר במיוחד מתאים.

עם האישה החדשה ביותר או בחור יהיו עוד יותר קשיים ובעיות, לא לספור שזה יכול לגמרי להפוך לכישלון. ואם מישהו מן העצמי לשעבר מציע סקס, אז למה לא רק לקבל את המוצע אם זה נראה טוב?

נינה: "אחרי שברחתי עם החבר שלי, ניסיתי עסקים כמה שותפים אחרים והבנתי כי זה לא יתואר איתם קשה. במיוחד במיטה. בכל פעם החל מההתחלה, ללמוד את התכונות ואת הרצונות של כל אחד חבר. זה כל כך בכאב.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

הוכנה מסלימה חלום לשיתוף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. רק זה בדרך כלל לא רק רגעים שימושיים בעבודה.

לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

התגובה הרצון הדומה של הראשון תלוי רק בך. אם אתה צריך סקס - למה לא? אין צורך למצוא שותף בצד, מנסה לה, פחד בפעם הראשונה, לדאוג למעמד הבריאותי שלה. אם אישה לשעבר רוצה סקס, ואתה בדרך כלל לא נגד - למה לא? מצד שני, זה יהיה ברצינות להאט את תהליך החיפוש שלך של השותף החדש ביותר, כי אתה תהיה עסוק לשעבר. כי להגיב על המצב על בסיס של מצב נפשי משלה. אתה רוצה להמשיך? לסרב לשעבר. מתאים למין אחד בלבד, לא רוצה עוד משהו? אז בואו נחשב בבטחה. דירות דיסקרטיות בחיפה

Просмотров: 116 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar