14:46
נצח שלם מן המגע הראשון לאורגזמה

כמה אנשים צריכים הרבה הגיע הזמן להגיע לאורגזמה צפויה ארוכה. המקרה הוא לא נדיר כמעט תמיד נכנע לריפוי.

התוכן של המאמר

1 חריגה או סדירות 2 כיצד למנוע בעיות ולבצע תהליך?

חריגה או סדירות

מצבים כאשר אורגזמה מגיעה זמן רב יותר, אפילו זמן אפילו עם אנשים, אשר חוסר עקביות דומות. Sexopathologists מתייחסים התנאים הבאים:

כּוֹהֶל; תַרְדֵמָה; מְבוּכָה; תרופות נוגדות דיכאון; רִגשִׁי מתח.

יש עוד קטגוריה של אנשים שעבורם פרלוד ארוך - לא ניתנת לבלתי. מעת לעת המוזרות הופכת להיות תנאי מוקדם להופעת אי-הוודאות בתוך עצמה, שמובילה לקונפליקטים הליהוק זוג.

כיצד למנוע בעיות ולבצע תהליך?2

פסיכולוגים מאמינים כי הכישלון נפתר פשוט כאשר שני השותפים להשתתף תרפיה.

מה לעשות "דולגים" החלה:

אל תתיאש! הדבר החשוב ביותר הוא שהאורגזמה עדיין באה. הטיפול מבוסס על שיטות שפשוט לומדות ללא עזרה של אחרים ללא התערבות ארטילרית כבדה. גם אם זה לא עובד, ב 99% מהמקרים, לעבוד עם sexopathologologist יפתור את העבודה. לסיים לבקש סליחה.

דגני אסקורט שהוכנו רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ונכונים. רק זה עכשיו לא צד אחד מוצק בעת עבודה.

אנרגיה צריכה להיות מודרכת כדי לחשוב מחדש על שיטות רגילות כדי לקבל הנאה לזהות את הסיבות שיכול להאט או להסיח את הדעת מהתהליך. התחל להשתמש חומרי סיכה. רוק, שמן צמחי או חומרי סיכה מיוחדים מהחנות משפרים את הרגישות של המגע, ולעתים קרובות להאיץ את בואו של אורגזמה. בקבוק קדוש נמצא בקופה בבית המרקחת או היפרמרקט. חומרי סיכה תמיד עומדים במקומות מסוימים עם קונדומים עם קונדומים. לזרוק סטריאוטיפים. גברים וגברות רבים מאמינים כי האחרון מבקשים את נקודות הנאה הגבוהה ביותר עקב התנועות הדדיות של הפין. רק 25% מהגברות מרוצים משיטה זו. 75% הנותרים זקוקים לגירוי של הדגדגן. זהיר, טיפוס עיסוי יד מטושטשת לחלוטין או cunnilingus - שיטה לא קבועה. המקום הרגיש ביותר בגברות לא יכול להתעלם. הדגדגן ממוקם 5x מעל הנרתיק בחלק העליון של הרצפה של הרצפה של שפת נבט. כמה עבודות מחקר שנעשו לאחרונה מאשרים כי תנאי המוקדמים העיקריים של בעיות עם אורגזמה בגברת היא תשומת לב חסרה לשותפים שלהם להתקרב. להגביל אלכוהול. לשתות אחד יש השפעה מרגיעה ומרגשת. הכל, שתו עוד יותר, מקבל קצות עצבים להאט את בואו של אורגזמה. במהלך השנים, ההשפעה של "בלימה" של משקאות אלכוהוליים הוא חסוי בעצם. כדאי להגביל את צריכת אלכוהול למשך כמה שעות ליחסי מין. סמים, תרופות נוגדות דיכאון וחומרים פסיכוטרופיים אחרים יכולים גם להיות תנאי מוקדם לרגשות נעימים קרועים. אם אתה צריך לקחת ההכנות הרגעה על מרשם של הרופא, זה שווה ייעוץ בנושא החלופה שלהם עבור מתקן הטיפול ללא תופעות לוואי. תוריד את הכומר. סלקטיבי סרוטונין מבחר מעכבי בחירה הפכו פופולריים בהתחלה של המילניום החדש כמו נוגדי דיכאון יעיל. חוסר אורגזמה יכול להיות תוצאה של צריכת תרופות דומות. תרופות נוגדות דיכאון הטרוציקליות של הדור השני היא נכס דומה שכזה אינו מחזיק ועושה את כל הפונקציות הדרושות. למד להירגע. מתח מפריע לאורגזמה. כדי להסיר את המתח, אתה יכול לקחת רוח חמה לפני מעשה מיני. ספורט יומיומי, הליכה על האוויר הטרי, יוגה, מדיטציה, משחק כלי נגינה יש השפעה מועילה על התייצבות של המדינה חושנית. לכל אדם יכול להיות שיטה מיוחדת להרפות ולהירגע. סקס בבוקר. במהלך השנים, האנרגיה הסקסית בערב מחלישה. אפילו צעירים שימושיים לשלוט כלל זה. להביא אוננות לשלמות. השיטה הטובה ביותר ללמד אחר כדי לספק הנאה, ללא עזרה של אחרים כדי לשלוט במיומנות זו. כמו מחקרים מפגינים מאשר אדם לעתים קרובות יותר משיג אורגזמה במהלך שביעות רצון עצמית, כך קל יותר להשיג את אותו הדבר עם שותף. חקור את הגוף שלך. שותף יהיה קל יותר לענג אדם שיודע מה רוצה. משחקי אהבה לא צריך להיות דומה להרצאה מדעית. הכיוון חייב להיות בעדינות ללא גירוי או צליל מאלף. נסה תנוחות חדשות. לכל אדם יש עמדות שבהן קל יותר להגיע לאורגזמה. ליידי תכונות אלה עשויות להיות שונות. הניסויים יניחו לקבל החלטות חדשות כיצד להגיע לאורגזמה לשני החלם. לסבך ולשפר את התהליך. כאשר הגברת מלמעלה, האיש יכול לעסות באופן חופשי את פני הטבעת או שותף הדגדגן. גירוי נוסף הוא הגדלת הסיכויים להשגת נקודת הנאה הגבוהה ביותר בזמן קצר. העיקר הוא לתפוס קצב. התחל להשתמש ויברטור במהלך יחסי מין עם שותף. "השלישי" אינו מיותר כאשר הוא על ההנאה. ויברטורים יעילים באופן אינדיבידואלי עבור חבר 'ה ו נשים.

מה לעשות שותף "ארוך" hahal:

לבחון את האמור לעיל. לקחת יוזמה ולבקש הערות. לעודד שותף ולשמור על עניין. אנשים רבים שקשה להגיע לאורגזמה במהלך המין הם מודאגים מאוד ממדינת השותף.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. כולם נדיבים ועדינים. אבל זה בדרך כלל לא הצדדים החיוביים היחידים בעת עבודה.

הם חוששים כי דוגמאות מתישות צמיג ולעצבן, ואת hahal שלהם עם תקווה להסתכל על השעון. זה להניח ביסודו כדי להבטיח חבר לא בטוח בתוך כי התהליך נותן הנאה, ולא התקפי.

אם הכל מוזכר לעיל נבדק, והמצב לא נעשה טוב יותר, עדיף לפנות sexopathologist שלך. אבל בתהליך זה נראה נראה כי כל הנצח הולך מן המגע הראשון לאורגזמה. זה בסדר! אתה לטבול את עצמך כרגע, ליהנות מכל מגע של אדם אהוב. תשיג תענוג ותיתן את זה בעצמך!

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

זכר וגברת לשירות של אורגזמה דורש כמות שונה לחלוטין של זמן. על פי הסטטיסטיקה, הבנות צריך לפחות 5-7 דקות של גירוי נאות של אזורי ארוגני. עבור החבר 'ה, תקופה זו היא רק 2-3 דקות. את התדירות הטובה ביותר של מין - 7-13 דקות, מומלץ גם לשלם משחק מקדים. Spec יודע מספר בלתי מוגבל של נפשית קבלות פנים שיהיו פעולה מועילה בכל מקרה. משחקים ארוטיים עבור שותפים לסייע ללמוד את הגוף כדי hahal, ו תרגול יהיה מעוגן את התוצאה.ויקטוריה Fomanaexpert

Просмотров: 5600 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar