20:57
סודות של מעסים: כיצד לקבל לקוחות prenhnible

אם אתה מתכנן, זה הפך, לגדל את ההכנסה שלך, עובד בתא, כפי שכולם יודעים, עיסוי ארוטי, אז זה שווה לקבל לקוחות phrehensible. זה באמת רוצה להדגיש את העובדה כי החיים יהיה מאוד. עם קביעות גם לעבוד הרבה יותר קל, הם גם לא ייאום על הטיפים ולהתנהג בהגינות ובזכות. איך לכפות גבר לבוא אליך עדיין לא פעם אחת? ישנם כמה טריקים כי סוף סוף מניחים עצמאיים עצמאיים ובנות לעבוד בסלון. במקרה השני, זה בהחלט שווה לדון בכל הדקויות עם הבעלים של המוסד, כך שלא היו בעיות מאוחר יותר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

ביקור מחדש בונוסים

כאשר האורח מגיע לך בפעם הראשונה, ואז לספר לו על הבונוסים כי יהיה סוף סוף להיות זמין בשבילו כאשר ביקר מחדש. זה יכול להיות איזה סוג של שירות טוב מהמחיר שלך שתמצא בכל חינם. זה יכול להיות גם, זה יכול גם להוסיף לפגישה של 10-15 דקות מיותרות, כמו קצת, ועדיין נחמד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אם אתה עובד בעצמך, ולאחר מכן להציע ללקוח כאילו הנחה קטנה על חוזרים וכל הביקורים הבאים. או לעשות כל 7, מושב 10 כאילו חינם.

אפשרויות, כפי שכולם יודעים, הרבה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי המשימה העיקרית של המעסה היא לתת ללקוח את התמריץ לבוא בפעם הבאה במיוחד עבורך על איך זה הוקמה, את הפרס. Halyava אוהב הכל, ולכן אדם לא יחמיץ את היכולת לקבל את מיותר שלו 15 דקות של עיסוי או, כפי שכולם יודעים, חינם נוסף. שֵׁרוּת. הוא חייב לומר שהאורח בא לפחות בזמנים שניים, אז לא רחוק מההרים ושלישי, וה -4. אז לקוחות ולהיות כפי שהנהיג, ללא שינוי.

קידום "להביא חבר"

עם קבלת פנים זו, אתה יכול כדי להיהרס על ידי איסוף של 2 ארנבות: כדי לקבל לקוחות ללא שינוי ולמשוך כמה אנשים חושבים חדש. לדוגמה, אתה יכול להודיע ​​כי על איך אנחנו רגילים לדבר, כל חבר נתון של אורח יקבל גם הנחה על הפגישה שלה. עם מצב זה, אדם יהיה מעוניין בייעוץ, בסופו של דבר, הליכה במיוחד עבורך, ועל כן, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, מוכר סוף סוף יוביל.

באופן טבעי, מניות כאלה צריכות להיות איך רובנו משמשים לדבר, בקרוב, אחרת אתה מסכן מאוד לגדל את בסיס הלקוחות שלך כי אין זמן לנוח. דלפק הקבלה דומה יכול גם להיות מיושם כאשר אין בה שום עבודה, כך לפחות איכשהו לעשות את המיקום שלך.

Rayisinka

שיטה קלה, זה הפך, כדי לאלץ לקוחות להפעיל לך שוב ושוב - להיות לא, כמו כל. בנערה מחויבת להיות, כפי שכולם יודעים, כמה "הדגשה", אשר, וזה הפך, יבוטח בחורים. זה, בסופו של דבר, להיות טכניקת הנערה הנסתרת, אווירה מיוחדת במהלך הפגישה או תמונה יוצאת דופן. נסו סוף סוף לזכור את האורח. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כדי ללכת קוק שלו יהיה נאום שכבת ומחמאות, ובמהלך כל המושב האמין לו על המלך. עזרה, לבסוף, להתפשט ולהתלבש, נשמות parme עם, כפי שכולם אומרים, גבר, לא להתחתן על כמה הם באים לידי ביטוי, מילים חיבה במהלך עיסוי. יש לציין כי באופן כללי, לעשות הכל כאילו ביקור לך לזכור לנצח. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים מה קצת "שבב", אשר יהיה, להבדיל אותך מתוך יריבים. לדוגמה, לדעת את העובדה כי האורחים בתלבושת של צלבים או אחיות. אל תפחד לחבר פנטזיה ולהיות, כפי שכולם אומרים, יוצא דופן.

מבחר גדול של תוכניות

סיבה תכופה שבה גברים מפסיקים ללכת לאותו מעסה - מונוטוניות. לו, לשים את זה בעדינות, מחמיץ את התהליך וההתנהגות, קול מתבטא יותר, הנערה עצמה. ל כדאי להגדיל את כישוריהם, ללמוד את הטכניקות העדכניות ביותר, ובכלל, לתת לאורחים את התוכניות האחרונות. אם האיש ישקר שאתה יכול להיות, COC אנחנו כל הזמן מדברים, משתנים, אז הוא לא צריך ללכת למישהו אחר.

ניסיוני עם טכניקות עיסוי, התקנים ותכונות שאתה משתמש במהלך הפגישה, התלבושות שלך, ואפילו מריחות של שמנים בארומינאמפ. שים לב כי הלקוח אינו חייב ללבוש את המצב. לא שכחתי להעריץ את האיש ולעודד אותו כאילו הפתעות בלתי צפויות ובונוסים. הוא יהיה נחמד והוא נשאר מעריץ שלך במשך חודשים רבים או אפילו שנים.

להיות ללא דופי בכל דבר

כדי להגיע, כפי שכולם יודעים, לקוחות ללא שינוי, אתה רק צריך להיות מאסטר ללא דופי. יש לציין כי זה מושלם, באופן כללי, לדעת את החלק הטכנו של העבודה שלה, יש מראה מתאים, גם לעבוד על נכסים אישיים.

אם כל המאפיינים האלה אתה מנצח על רקע של נהרות, אז לקוחות בסופו של דבר לבחור אותך. כולם יודעים שאתה מושלם באופן עקבי, לא לפספס אפילו דברים קטנים כמו סדר בחדר, מניקור, תסרוקת, חליפה לעבודה. כולם יודעים כי על הפגישה מחויב להיות לגמרי. לשים לב איך אתה מתקשר עם האורח, נעימה ועוזרת. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זה לא משנה איזה קצת, באופן כללי, אולי אתה יכול ללכת אל הזיכרונות בשבילך.

למעשה, לרכוש מסומן בכלל לא קשה, די לצרף קצת יותר מאמץ מאשר המתחרה שלך. אם אתה מעוניין ברווחים גדולים עבודה נוחה, זה עולה, להיות, לנסות.

Просмотров: 208 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar