03:41
"סוף סוף לא עבר!»: איך סוף סוף לדמיין את עצמך, אם אתה עובד כמו ליסר

עבודה בתחום הפנאי, אם כי מביא הכנסה גדולה, מרמזת בתקשורת עם אנשי מעמד ויזמים, אך עדיין לא התקבלו על ידי החברה בשל דעות קדומות. אנשים לעתים קרובות לבלבל את הליווי ואת הזנות, וכפי שכולם אומרים, לכן, כמעט כל הבנות לא לפרסם את הפעילות שלהם באמצע, כמו אנשים רבים חושבים, מכרים, ואפילו כך באמצע קרובי משפחה. איך זה לא היה מוזר, אבל אבל, אורח החיים של ליווי הוא די ספציפי, טוב, ו רמת ההכנסה בסופו של דבר מעניקה לעצמי, לשים את זה בעדינות, לדעת. במאמר, אנו נראה מה לשלוח תשומת לב, כדי לא לתת מעגל משלך של סיבות מיותרות ארוגים. כי אחרי הכל, במיוחד באופק?

חוסר עקביות של הוצאות הכנסה

אם אתה עובד כעוזרו של מנהל או בכלל, סטודנט, ובמחרת אתה קונה תיק ממותג לעצמך או לארוחת ערב רק במסעדות אופנתיות, אז אנשים שעשויים להופיע על האנשים שמגיעים? ישנן שתי דרכים: הרבה פחות התפאר על ידי רכישות לא לפרסם את ההוצאות שלך, או לבוא עם "אגדה" על מקצוע אחר או שיעור רווחי. לדוגמה, יש צורך להכריז כי אתה עובד סביב פרילנסר (לכתוב טקסטים, להפוך אתרי אינטרנט, אתה עושה, כפי שכולם יודעים, פרסום), לשחק בבורסה, מחבב את ההימורים על ספורט, אהבה פוקר או משהו ב זה כמו שאתה יכול איכשהו להסביר נוכחות של כמויות גדולות של כספים. אתה יכול גם, באופן כללי, להודיע ​​שיש לך חתן מאובטח, אבל אתה לא יכול לחשוף את האישיות שלו, כי הוא, כפי שאנו מבטאים, אישיות מדיה פופולרית.

נסיעות תכופות בחו"ל

כן, אנשים, זה הפך, יכול להרשות לעצמם לנסוע כמה פעמים בשנה לטורקיה או תאילנד כדי לחמם את עצמותיה בשמש. אבל חנויות ESK ישתתפו היום סיורים, בעוד זה לעתים קרובות כותרות אירופה. יש לציין כי לא ניתן יהיה לכתוב בחופשה, כי זה נצרך למדי על כספים, טוב, הנסיעה באופן מסורתי תופסת רק כמה ימים. זה אפשרי כי כדי לא להיות, כדי לגרום לשאלות לא מספקות, יהיה איכשהו לצאת. אתה יכול להודיע ​​כי אתה עומק לומד שפה זרה, ואת בית הספר, כפי שהיה, הוא מייצג את האפשרות של תלמידים לבקר מדינות לתקשורת חיה אימון מתקדם. כמו כן, יש לציין כי אתה יכול סוף סוף להודיע ​​כי אתה עובד בארגון מסוים על ידי עוזר מנהל על פי היחסים הבינלאומיים, ולכן אתה בנסיעות עסקים.

תמונה של חיי יוקרה

אם אתה סוף סוף לשים תמונות מהעבודה ב Instagram: נסיעות על יאכטות, מתנות מלקוחות, תמונות ממלונות יקרים, מסעדות ואחרים, אז אנשים בהחלט נראה. לא ניתן לכתוב כאן על איך אנחנו כל הזמן אומרים, "עבודה רגילה" או "החתן" לא יעבוד, ולכן זה שווה את זה כדי לרסן את עצמך מן השבים, לשים את זה קצת, מוטבע במחקרים נפלאים בפרופיל אישי.

זה גם כדי לדבר על איך כולם אומר סטודיו צילום מפגשים לתיק, במיוחד פרנק ובסגנון של nu. אם יש לך מוניטין של pai-girl, אז נוכחות של תמונות כאלה בפרופיל שלך אנשים פשוט לא ללמוד, ולכן אתה לא צריך לזעזע את הציבור וכיצד לתת סיבות מיותרות ארוגים, גם אם אתה יפה מאוד ב תמונות אלה, וכפי שכולם יודעים, סקס. קררייטיות היא הרבה יותר יקר מאשר כמה מאות אוהבים והערות הערות.

Naround מספר הטלפון השני

טיפים ללימאי... מודרני Kraso...

2, כפי שכולם יודעים, כרטיס ה- SIM עובד חייב להיות בוודאי, כי בלי זה לא יהיה אפשרי, באופן כללי, לספק שירותים אנונימיים. כאן הוא אמר כי אף אחד הסביבה הגדולה ביותר צריך לדעת על הזמינות שלה. עובדות אלה כל הזמן לייצר שאלה מיותרת, שמועות ודיונים על איך להתבטא, בחזרה. וכפי שכולם יודעים, כל כך כראוי לתקשר אישי ועובד.

מידע "פאלנה" ברשתות חברתיות

ב -1, ראוי להזכיר כי עובד כמו בעיות עם כמה אנשים חושבים, החשבון הראשי הוא לפחות בטיפשות. אז לא רק רק כדי לישון מול קרובי משפחה, ויש הזדמנות לרדת על סחיטה. אבל, כמעט כל הבנות מתאמנות. כן גם לכתוב ב משהו כובע פרופיל דומה: "על כל השאלות, זה רק כדי ליצור קשר עם המנהל ... ואת המספר "או" על שאלות של שיתוף פעולה, בכלל, לכתוב ישירות ". ובכן, אם אתה עושה בעבודת יד, יש לך דף עבודה של איפור או צלם, אז מהות של פקודה כזו ברורה, אבל אם פשוט, זה התחיל לבוא לידי ביטוי, אישה יפה מדבר על שיתוף הפעולה של קוקום ויש לו איך אנחנו מביעים את המנהל האישי, זה כבר משאבות על מחשבות מסוימות. וכיצד אנשים רגילים להביע, אז זה שווה את זה כדי ליצור פרופיל נפרד עבור שאלות עבודה רק לפרוש תמונות, לפרסם ולכן לומר את פרטי הקשר.

הפצה מבחוץ

ESK Storetnya חייב להיראות מושלם - זוהי עובדה, אבל לא שווה את זה, לשים את זה קצת, להראות את זה להקיף שלה. כל ההליכים והפלסטיק התחדשות טוב יותר לשתוק, במיוחד אם יש עסקה על פעולות יקרות. יהיה רע אם לא הבחננו בעובדה שהנערה הרגילה היא דומה "כוונון", ובשני, אנשים לא מתבוללים, שם אנשים רבים באים לידי ביטוי, הטבועים הם לא הדברים מרוחקים לא חיוני.

שינוי שם ושם משפחה

אסקסלים לעתים קרובות, בסופו של דבר, לעשות את זה, כדי להבטיח לעצמם אנונימיות או, זה הפך, כדי לצאת מבעיות. כמה בנות לשנות את השם ואת שם המשפחה לא רחוק. כדי למנוע שמועות, ראוי להסתתר עובדות כאלה אפילו מן האנשים הקרובים ביותר.

מתמיד מפלרטט עם גברים

זה נקרא אנשים המשמשים להביע, דפורמציה מקצועית. אם בפגישות התרגלת לכל פעם לפלרטט עם גברים, לכבוש את תשומת לבם, אתה כבר מפסיק להסתכל על מי שהוא לפני שאתה - בן הזוג של האחיות או חברה צעירה. יש צורך להבין כי עבודה בחוץ עם גברים יש צורך להתנהג בכל מקום שהוא מאופק, כי זה אפשרי לא רק לשרוף, וזה הרבה משמעותי, זה הפך, לדבר על דברים עם יקיריהם.

להיות escouttnitny לא בכלל גם, בבירה או, ברגע הצורך, אף אחד לא יהיה מופתע, במיוחד את הדור הצעיר. יתר על כן, בנות, לבסוף, מחויבים להסתיר את המקצוע שלהם, כי היחס כלפי תחום הליווי אינו חד משמעי לחלוטין. אבל, הזמנים הם סוף סוף השתנו, כמו המוסד הופך להיות לידי ביטוי, כפי שכולם יודעים, הם לא זועמים אף אחד, אבל עכשיו יש צורך להיות טבועה כדי לא ארוגים סביב האישיות שלו. נערות ליווי בראשון לציון

Просмотров: 635 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar