17:17
זונות מועדפות דונייצק וקיצוניות ארוטית

רגע זה, הליכה על דונייצק הלילה, אחד מבקר ריבון אצילי החליט לאפשר לעצמי קצת מתיחה. בכל זאת רחוק מהבית, חשב, אף אחד לא יגלה. זה אפשרי כי הן הופכות חלקה בפינה, היא הלכה לכיוון המוסד המיוחד הראשון, שהוא התנהג איכשהו מוכר. לפני כן, לא היינו צריכים לנצל את שירותי המין בתשלום ולהיות איפה דונייצק זונות לעבודה - הוא היה נשוי וקורן, שהועלו את הבריטי. אבל איך לא לחוות אהבה אוקראינית כאן, כאשר הכל סביב רק ואומלל, כמו מיומנות של כן, קרסיה ללא הרף של דונייצק Kurtyzanok?

ועכשיו הגיבור שלנו מתקרב לדלת המותאמת, וראשו, בסופו של דבר, שוחח מן הציפייה לאושר ולחיים בלתי ראויים למתן מאילוצים פנימיים. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה הוא דפק ביישן על הדלת כמו Putany Donetsk דופק ללקוחות. הדלת האטה מעט, ואותו ג'נטלמן פח נראה על הסף בפרפר.

- שלום, - הריבון שלנו אמר סיקור, לאחר שנאמר לו, נשמה דומה, - אני רוצה ... ללא שם: טוב, אתה כאן ... ללא שם: סלח לי על אלוהים ... אולי אני לא ב?... חשבתי, אולי ..
- הכל ברור. להסתובב, - השיב בקצרה פקיד קול חירש.
הריבון הוחזק באולם רחב, שם, באופן עקרוני, שום דבר לא דמת ​​לממלכת החטא, תלוי במסדרונות ובעתידו של זה, כפי שרובנו התרגלו לומר, מכוערים במבט ראשון של המבנה.
- לשים, כרגע תוכלו לשרת את הזונות של דונייצק, - אמר הפקיד בפרפר ופרש.
ארוך ישבתי על הריבון המבולבל, אבל אף אחד לא ניגש אליו.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות אם המילה באה לתרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך ESQuiten לא היה יותר מאשר אתגרים לקוח במקרה, ממשיך לדבר וללוות בכיתה VIP הנערה ישמש סימן של מעמד.

וגם, לשים את זה במקצת, היו רעש במסדרון ושני נשים הגיעו למסדרון, סביר להניח שזה היה זונות של דונייצק, אבל איך אנחנו כל הזמן מדברים, שמלות יפות, לא רע, שנים עד 30.
- הנה הוא! - רשמי לבד.
בואו נלך, יקירתי! - היא לוקחת גיבור מבוהל מתחת להישבע שלו, לחש 2.
- זונות חמוד ..., - מלמל את הריבון על הכביש דרך מסדרון ארוך, - ואתה משוכנע שזה אני?...בשבילך צריך ..
- מלא! https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

הבנות דחפו את קורבן באחד החדרים ונעלו את הדלת אל הטירה. יש להדגיש את העובדה כי עיניהם של זונות הדליקו להבה ירקרק. אחד מהם דחף את גיבורה על המיטה, קם אל כל גובהו על המיטה. הוא הצטרף ב -1, ושנינו מבולבלים בחופזה וארוטיות לירות אחד עם השני. ידידו של חבר, הם הפשימו את האסירים שלהם, שעיניו טיפסו על המצח.

- חמוד, - לבד מבולבל, - הלילה של הנאה בלתי נשכחת מחכה לך!
- תוכלו לחוות את הרגשות שלא חוו קודם לכן, - אמר הבלבול השני.
- אתה יודע מה bdsm הוא?
- לא? עכשיו אתה תדע על כל זה! מאז אנחנו המלכה bdsm של התענוגות של הבית הזה! - הכריז עירום מבולבל ומשך את החגורה מתחת למיטה, - אתה מוכן?
אציל מסכן, סוף סוף, הג'נטלמן לא היה כאילו הסיכוי הראשון. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהם לקחו אותו אל הלוח. קשור אל החלק האחורי של המיטה, מחלקים דוגגים. כולם ידועים זמן רב כי כאן, מאיזה מקום הופיע, כמה באים לידי ביטוי, קופסה גדולה עם, כפי שרובנו התרגלו לדבר, צעצועי מין שונים.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

הבנות תפסו את עצמן במשך זמן רב, כפי שאנו מבטאים, האסיר החלש, עד שלא התייחס למאה אחוז שהאמין כי גן העדן התרחש. ואז הם הראו לו איך הוא בראש, בכיוון ההפוך של גן עדן, עם ראשו טבילה לתוך סטייה גיהינום והנאות שטניות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך כי Nadya Strapon, קשרו את השרות ואת המילים: "המופע מתחיל!", נופלים מלאכים כדי לדבר כאילו הסרטן הריבוני האצילי.

באותו ערב גילה ג'נטלמן תמים את כל היופי של אמסטרדם ואנדר סקס. הוא חווה לא אורגזמה בלתי נשכחת אחת עם דמעות. אחרי שעות הוצאה וחצי, הוא הועלה על סכום עגול. בעוד שהלקוח המוגבל עמד בקבלה, אינו מסוגל להזיז את הרגליים, וצפוי, שניים, כפי שכולם יודעים, הזונות המתוחכמות התבוננו בו מרחוק.

- נראה ששכחנו אותו איך להודיע ​​על המילה עצירה, - אמר אחד.
- כן?...מוזר ... כן טוב ... הוא היה מצוין! - חיוך, אמר איך אנחנו מדברים כל הזמן, 2.
במקומות מסוימים, אין ריבנות אצילות מאוד עם שחר מ -1 בבתי הקייב של קייב עם מחשבות על אושר גדול.
- chokutnoyed - אלה אנשים דונייצק. הם פשוט לא מתכוונים! - הריבון מלמל לעצמו ולאט לאט, הלך לעבר התחנה.

Просмотров: 284 | Добавил: zoeaifawver | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar