המטפלת בעיסוי ספורט, Chelsea Bunning, המתמחה בעיסוי הוליסטי ובעיסוי רקמות עמוק, עוזרת לספורטאים לעבור מחזורים אולימפיים לספק את מיטב השיטות שלה בעיסוי טנטרה בסידני.

טנטרה תודעה מיישמת שילוב של טיפול ברקמות עמוקות תאילנדי, נורו ומערבי למטרות

Tantra Massage, הממוקם לראשונה ב-CBD של צפון סידני, הוא סטודיו הבריאות הפוסט-מודרני הראשון של אוסטרליה שנוצר כדי לעזור לנשים ולגברים לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהם.

סיכום עסקי: עיסוי טנטרה, שהוקם בשנת 1997, היה התפתחות טבעית עבור קרולין סקולס, בעלת ניסיון של שמונה עשרה שנים בעבודה עבור סוכנות יוקרתית ברמת חמישה כוכבים ורשת מלונות יוקרה, לאחרונה כמנהלת הדרכה ופיתוח תאגידיים. חמש עשרה שנות לימודיה המתמשכות יחד עם שלושים ושמונה שנות ספיגת אנרגיית החיים שלה הניעו את הקמפיין להביא את העיסוי הטנטרי מתרגול סודי אפוף מסתורין לתרגול ריפוי כולל המעצים את כל האנשים. היופי של ריפוי ט ... Читать дальше »

Просмотров: 63 | Добавил: zoeaifawver | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

עם תעשיית התיירות המשגשגת במלטה, יש צורך בעיסויים ומלווים, כאשר סוכנויות רבות מעטרות את הפרסומות שלהם באינטרנט.

הזמינות של מלוות נשים, או "מעסות" כפי שהן ידועות לפעמים בשטח השיפוט המלטזי ובפרשנויות התקשורתיות כאחד, נוכחת יותר ויותר דרך ערוצי האינטרנט, העיתונים, הטלוויזיה והרדיו מאז שנות ה-90. התיירות המקומית עודדה את התופעה הזו של חילופי עבודה ממדינות מערב אירופה כדי להגביר את המספרים באיים שלה.

נשים רבות מגיעות ממדינות מזרח אירופה, למשל, בולגריה על מנת שהזדמנויות פיננסיות טובות יותר שנותרו מאחור עקב הקומוניזם מועילות יותר לכלכלתן מאשר זו של מלטה. כשהקפיטליזם הציג סוגים חדשים של משרות הקשורות בעסקאות בכלכלות כסף, נשים אלו שאחרת יעבדו בחוות משפחתיות הופכות מבוקשות מכיוון שהרוויחו יותר לשעה מאשר עובדות חקלאיות אלו.

ליווי נשים הוא עיסוק השירות המבוגר הנפוץ ביותר באוסטרליה.

... Читать дальше »

Просмотров: 541 | Добавил: zoeaifawver | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)